Connect with us

Słownik callcenter na MŚ2018

PORADNIKI

Słownik callcenter na MŚ2018

Dziś na ccnews.pl przedsmak futbolowej gorączki. Thulium przygotowało dla nas alternatywną wersję naszego słownika callcenter, gdzie główną rolę gra… piłka nożna!

  • 24/7 – tyle czasu przebywa Grzegorz Krychowiak na gucci.com
  • Acceptable Waiting Time – akceptowalny czas czekania obrońcy, gdy szarżuje na niego Messi. Wynosi około 3 milisekundy
  • activity based costing – coraz mniej popularny sposób rozliczania piłkarza na podstawie liczby występów klubowych w ciągu sezonu
  • adherence to schedule – alternatywna nazwa zalecenia, by wszystkie mecze Ligi Mistrzów zaczynały się w tej samej sekundzie
  • AET – czyli after extra time, mecz, którego rozstrzygnięcie nastąpiło po dogrywce
  • always be closing – popularna taktyka oznaczająca zamykanie linii podań przeciwnika
  • analiza mowy – analiza przemówienia trenera w przerwie meczu. Najlepiej wykonywać na przykładzie Franciszka Smudy albo Henryka Kasperczaka
  • ATT (Average Talking Time) – średni czas rozmowy – u Łukasza Teodorczyka w trakcie wywiadu niebezpiecznie zbliża się do zera
  • autentykacja – weryfikacja oryginalności, którą przechodzi koszulka piłkarska przed znalezieniem się w sieci sprzedaży
  • Average Delay to Abandon – średni czas, jaki ma dziewczyna piłkarza (tzw. WAG) na odwleczenie rzucenia jej
  • Average Excess Time – średni czas, który piłkarz spędza na ekscesach. W przypadku Erica Cantony – bardzo wysoki
  • B2B (Breakfast to Breakfast, od śniadania do śniadania) – ulubiona forma picia uskuteczniana przez wielu piłkarzy, m.in. George’a Besta i Paula Gascoigne’a
  • B2G (Benzema to Goal) – funkcjonujący od niedawna termin, określający sytuację w której bramkarz wyrzuca piłkę, a zawodnik drużyny przeciwnej ją blokuje i kieruje do bramki
  • backup – piłkarz rezerwowy
  • backup call center – miejsce, gdzie pracują piłkarze rezerwowi bez szans na grę
  • call center – miejsce, gdzie ludzie masowo biorą urlopy, aby oglądać mistrzostwa
  • cold calling – tzw. zimne (po)wołanie, ma miejsce, gdy trener w ogóle nie powiadamia piłkarza o powołaniu, a kontaktuje się z nim wyłącznie federacja
  • crosschannel – tzw. kanał dośrodkowania, tak jak niebo jest podzielone na korytarze powietrzne, tak przestrzeń nad boiskiem jest podzielona na kanały dośrodkowania, które są wykorzystywane przez piłkarzy
  • CX – model Citroena, którym Michel Platini dojeżdżał na treningi
  • disaster – kontuzja Kamila Glika na półtora tygodnia przed mistrzostwami
  • disaster center – inna nazwa boiska do siatkonogi
  • DNIS – BGKAMP, znany holenderski piłkarz
  • efekt wowhttps://www.youtube.com/watch?v=E3BLrgvgHnE
  • EN 15838 – w tym roku Anglia znów zdobędzie mistrzostwo świata
  • FCR (First Contact Resolution) – styl, w jakim Sergio Ramos radzi sobie z rywalami
  • FIFO – Fédération Internationale de Football Ossaciation
  • helpdesk – tam gdzie pisze Lewandowski, gdy nie działa mu Huawei
  • KPO (Knock Player Out) – ulubiona strategia obrony Marco Materazziego
  • live chat – sytuacja boiskowa, w której dwóch piłkarzy zamienia parę słów po faulu jednego z nich
  • Long Term Evolution – popularne określenie używane w stosunku do długowiecznych piłkarzy w rodzaju Gianluigiego Buffona
  • multichannel – taktyka polegająca na wykorzystaniu wszystkich sektorów boiska w akcjach ofensywnych
  • NPS (Near Promotion Score, tzw. wynik bliski awansu) – sytuacja częsta w ostatniej kolejce w niższych klasach rozgrywkach, gdy zespół wygrywa swój ostatni mecz, a mimo to brakuje mu np. 1 punktu do awansu
  • obciążenie agenta – liczba telefonów Roberta Lewandowskiego, które wykonał do Piniego Zahaviego w sprawie transferu do Realu Madryt
  • PBX (Private Branch Exchange) – częsta sytuacja, gdy następuje wymiana piłkarzy pomiędzy klubem nadrzędnym w wyższej klasie rozgrywkowej, a klubem satelickim w niższej klasie rozgrywkowej, będącym “farmą” piłkarzy dla klubu nadrzędnego
  • połączenia nieobsłużone – nieudane podania
  • połączenia obsłużone – udane podania
  • poziom obsługi – liczba podań, które Lewandowski w Bayernie dostaje od Arjena Robbena
  • poziom zadowolenia klienta – poziom zadowolenia napastnika z liczby podań. Wg tej teorii piłki nożnej zawodnicy na pozostałych pozycjach “sprzedają” napastnikom podania torujące drogę do bramki
  • przepustowość – polskiej obrony bez Glika – bardzo duża
  • re-dial – specyficzna forma dośrodkowania, gdy piłka odbija się od obrońcy i wraca prosto do dośrodkowującego, który ponawia dośrodkowanie
  • Research Online Purchase Offline – najpopularniejsza strategia skautów futbolowych wychowanych na Football Managerze
  • routing połączeń – znany także jako “tablica Jacka Gmocha” – wykres pokazujący przebieg akcji
  • SBR – skrót od Sborna, popularnego określenia reprezentacji gospodarzy MŚ
  • Scoring – zdobywanie bramek
  • Skill https://www.youtube.com/watch?v=gnJMwOpN1Wg
  • Speech Analytics – narzędzie, którego zabrakło Leo Beenhakkerowi na MŚ 2006

 

Podoba Ci się słownik? Podaj dalej…

 

Mateusz Prus

customer success manager w thulium.pl Obudzony o czwartej nad ranem wyrecytuje bez zająknięcia aktualne rankingi tenisowe, aż do pozycji dwusetnej włącznie. Niestety, więcej ogląda niż gra. Uwielbia wiedzę bezużyteczną, zabawy słowne i spacery. Zamierza przemierzyć cały Kraków pieszo, idzie mu to nieźle, przeszedł już 73% ulic znajdujących się w granicach miasta. Jak sam twierdzi, interesuje go wszystko, w Thulium bywa więc rzucany na różne odcinki. Chciałby być agrafką, która spina różne działy.

Skomentuj

POPULARNE