Connect with us

Lidl nagradza klientów 2000 zł za podzielenie się opinią

OBSŁUGA KLIENTA

Lidl nagradza klientów 2000 zł za podzielenie się opinią

Nawet 2000 zł na podróże w zamian za opinię po zakupach w sklepie Lidl – takie nagrody oferuje sieć, która chce wiedzieć co myślą o nich ich klienci. To nie jest żadna nowość. Od dłuższego czasu za opinie o restauracjach typu fast-food pyta AmRest. Tylko, że on oferuje darmowe produkty. A Lidl loterię…

Badanie jakości i satysfakcji z obsługi klienta nie jest, szczególnie dla branży customer care, czymś nowym. Managerowie działów obsługi klienta różnych firm dzięki temu kontrolują efekty pracy swoich zespołów, bo wiedzą, że do tego zależy czy klient wraca. W przypadku sieci handlowych takich jak Lidl kontrola jakości jest tym bardziej uzasadniona, bo dzięki niej można jednoznacznie stwierdzić, czy powodem dla którego klienci wracają jest cena, czy jakość obsługi.

– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia – mówi w rozmowie z dziennikarzem Gazety Wyborczej Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska. – Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych przyszłych działań. – dodaje Robaszkiewicz.

Podobne działania prowadzi także sieć Tesco czy sklepy sieci Netto.

gw.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE