Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Lidl nagradza klientów 2000 zł za podzielenie się opinią

Nawet 2000 zł na podróże w zamian za opinię po zakupach w sklepie Lidl – takie nagrody oferuje sieć, która chce wiedzieć co myślą o nich ich klienci. To nie jest żadna nowość. Od dłuższego czasu za opinie o restauracjach typu fast-food pyta AmRest. Tylko, że on oferuje darmowe produkty.

Nawet 2000 zł na podróże w zamian za opinię po zakupach w sklepie Lidl – takie nagrody oferuje sieć, która chce wiedzieć co myślą o nich ich klienci. To nie jest żadna nowość. Od dłuższego czasu za opinie o restauracjach typu fast-food pyta AmRest. Tylko, że on oferuje darmowe produkty. A Lidl loterię…

Badanie jakości i satysfakcji z obsługi klienta nie jest, szczególnie dla branży customer care, czymś nowym. Managerowie działów obsługi klienta różnych firm dzięki temu kontrolują efekty pracy swoich zespołów, bo wiedzą, że do tego zależy czy klient wraca. W przypadku sieci handlowych takich jak Lidl kontrola jakości jest tym bardziej uzasadniona, bo dzięki niej można jednoznacznie stwierdzić, czy powodem dla którego klienci wracają jest cena, czy jakość obsługi.

– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia – mówi w rozmowie z dziennikarzem Gazety Wyborczej Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska. – Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych przyszłych działań. – dodaje Robaszkiewicz.

Podobne działania prowadzi także sieć Tesco czy sklepy sieci Netto.

gw.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Konsultant, czy jednak self-care?

Zadowolony klient to siła, która zrewolucjonizowała warunki sukcesu marek czy detalistów na rynku ogólnoświatowym, a czynnikiem mającym największy…