Connect with us

Unima Diamentowym Partnerem Avaya

SYSTEMY CC

Unima Diamentowym Partnerem Avaya

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. spełniła rygorystyczne kryteria i uzyskała najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez firmę Avaya – Avaya Edge Diamond. Tak wysoki poziom partnerstwa posiadają w Polsce zaledwie dwie firmy.

Diamentowy Partner Avaya” to najwyższy status przyznany w ramach programu partnerskiego Avaya Edge. Jego uzyskanie stanowi potwierdzenie wiodącego poziomu umiejętności i doświadczenia Partnera. Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. wykazała się kompetencją w projektowaniu, integrowaniu i wspieraniu kompleksowych, innowacyjnych i łatwych w zarządzaniu rozwiązań Avaya. Spółka udowodniła, że jest w stanie realizować złożone projekty oraz zapewniać wysoki poziom zadowolenia klientów, co jest kluczowym wymogiem programu Avaya Edge.

Wdrożony przez Avaya program partnerski Avaya Edge nagradza zaangażowanie i buduje silne, długotrwałe relacje. Avaya oferuje trzy poziomy partnerstwa: Szmaragdowy, Szafirowy oraz Diamentowy. Poziom przyznanego statusu i odpowiadający mu poziom korzyści zależy od dotychczasowej współpracy, zaangażowania i poziomu umiejętności Partnera.

Otrzymując status Diamentowego Partnera firmy Avaya, Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. uzyskała dostęp do najbogatszego pakietu wsparcia i narzędzi umożliwiających sprzedaż, wdrażanie i utrzymanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań Avaya.

Uzyskanie najwyższego poziomu partnerstwa z firmą Avaya przekłada się nie tylko na szeroki pakiet wsparcia technologicznego oraz rozszerzone wsparcie marketingowe. Status „Diamentowy Partner Avaya” zapewnia możliwość uzyskiwania dodatkowych rabatów i poprawę warunków na jakich realizowana jest współpraca handlowa. Przekłada się to bezpośrednio na warunki współpracy, jakie będziemy mogli oferować naszym klientom. Oznacza sprawniejszą pomoc przedsprzedażną i skuteczniejsze wsparcie posprzedażne.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE