Connect with us

Ailleron wdroży platformę LiveBank

TECHNOLOGIE

Ailleron wdroży platformę LiveBank

Ailleron zawarł umowę z meksykańskim Actinver Bank na wdrożenie platformy LiveBank. Według polskiej spółki (połączone firmy Wind Mobile i Software Mind) umowa ma strategiczne znacznie, gdyż oznacza wejście spółki na nowe rynki międzynarodowe.

Projekt zakłada wdrożenie nowej formy kontaktu klientów z bankiem tj. rozmowy tekstowe, audio, interakcje wideo z funkcjami prezentacji materiałów oraz możliwością uwierzytelniania klientów i autoryzacji operacji. Rozwiązanie będzie dostępne zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Wartość umowy nie przekracza 10% kapitałów własnych spółki, zgodnie z ostatnim opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniem finansowym Ailleron SA za pierwszy kwartał 2018 roku.” – czytamy w komunikacie spółki.

Actinver Bank to meksykański bank skupiający się ba bankowości inwestycyjnej i zarządzaniu aktywami klientów zamożnych. Zatrudnia 1850 pracowników i jest jednym z pięciu największych prywatnych banków w kraju.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE