Connect with us

Z obsługą podróżnych na autobusowej części dworca Łódź Fabryczna nieco lepiej

AKTUALNOŚCI

Z obsługą podróżnych na autobusowej części dworca Łódź Fabryczna nieco lepiej

Pasażerowie łódzkiego dworca autobusowego Fabryczna doczekali się pierwszego udogodnienia. Aż dziwne, że musieli na niego czekać aż tyle czasu. Uruchomiono punkt informacyjny oraz wystartowała infolinia. Ale nadal nie można kupić biletów czy zasięgnąć informacji o połączeniach dalekobieżnych.

Po kilku miesiącach od uruchomienia dworzec autobusowy Łódź Fabryczna, który w tym czasie przejął rolę najważniejszego węzła autobusowej komunikacji dalekobieżnej, zdecydowano się na uruchomienie punktu odprawy pasażerskiej.

– Punkt informacji na WPA (wielostanowiskowy przystanek autobusowy – to oficjalna nazwa dworca) został otwarty 16 maja – potwierdza w rozmowie z portalem Transport Publicznby Tomasz Andrzejewski, rzecznik prasowy ZDiT. – Okienko czynne jest codziennie od 6:00 do 22:00 i nie jest w nim prowadzona sprzedaż biletów. Punkt udziela informacji w zakresie kursowania autobusów z dworca Łódź Fabryczna.

Dodatkowo została uruchomiona całodobowa infolinia pod numerem telefonu 42 272 65 40. Jak podaje portal Transport Publiczny – umowa z obecnym zarządcą realizującym usługi na rzecz samorządu obowiązuje do października przyszłego roku. Może to oznaczać, że do tego czasu nie powstaną kolejne udogodnienia pasażerskie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE