Systell partnerem Voicetel Communications

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center[1], została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.

– Jednym z celów współpracy jest przyspieszenie procedur związanych z uruchamianiem kanałów automatycznej obsługi głosowej u klientów korporacyjnych. W ramach współpracy Voicetel jako leader technologiczny rozwiązań klasy conversational AI występować będzie jako dostawca w procesie wdrażania lub rozwoju zintegrowanej infrastruktury telekomunikacyjnej dla obecnych i nowo pozyskiwanych klientów Systell. – czytamy w komunikacie spółki Systell.

Systell ma zapewniać także dodatkową infrastrukturę do realizacji kampanii outboundowych uruchamianych przez Voicetel w ramach systemów Zoya, Maya, Pola oczy wykorzystywany przez firmy z sektora finansowego – Lydia.

Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi prowadzić z nim płynny dialog – przede wszystkim w formie komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe. Voicetel działa na rynku B2B[2], docelowo jednak – w perspektywie kilku lat – chce objąć usługami także rynek B2C[3], docierając bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Firma Systell od ponad 12 lat zajmuje się tworzeniem i projektowaniem systemów informatycznych do obsługi call i contact center. Specjalizuje się w dostarczaniu elastycznego oprogramowania klasy CC/CRM[4] do obsługi klienta, koncentrując się na sektorze MŚP. Codziennie za pośrednictwem systemu Contact Center realizowanych jest ponad 1,5 miliona połączeń telefonicznych, wysyłane są maile, SMS-y, voice SMS-y oraz prowadzone są chaty. Systell ma na swoim koncie ponad 550 wdrożeń i integracji oprogramowania dla contact center i od lat zwiększa skuteczność komunikacji między przedsiębiorstwami, a ich klientami. Ponadto firma wdraża i utrzymuje serwery telekomunikacyjne IP PBX[5] i centrale telefoniczne, dostarcza sprzęt telekomunikacyjny oraz integruje telefonię z działającym już u klienta oprogramowaniem ERP i CRM.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.
3. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej.
4. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
5. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy