Connect with us

Notowania Call Center Tools na NewConnect wstrzymane

AKTUALNOŚCI

Notowania Call Center Tools na NewConnect wstrzymane

Notowania spółki Call Center Tools na parkiecie NewConnect zostały przez zarząd GPW wstrzymane. Powód? Nieopublikowane sprawozdanie finansowe za ubiegły rok. W podobnej sytuacji jest 25 innych spółek.

Zawieszenie notowań akcji potrwa do końca drugiego dnia po opublikowaniu sprawozdania. W przypadku Call Center Tools będzie to najwcześniej 8.06, gdyż spółka zapowiedziała publikację raportu na 6.06. W okresie zawieszenia zlecenia maklerskie na akcje danej spółki mogą być przyjmowane, anulowane i modyfikowane. Jeśli nie będzie przeszkód, zarząd GPW poinformuje o dniu wznowienia obrotu w formie komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej Giełdy najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wznowienia obrotu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE