Connect with us

Oto nowa strategia Polycom

SPRZĘT

Oto nowa strategia Polycom

Firma Polycom zaprezentowała nową strategię ujednoliconych rozwiązań opartych na chmurze, Polycom Cloud Services (PCS) oraz wprowadziła do oferty usługę zarządzania urządzeniami (Polycom Device Management Services – PDMS). Rozwiązanie to umożliwia organizacjom wygodną analizę i zarządzanie urządzeniami komunikacji konferencyjnej.

Polycom ogłosił, że w najbliższych miesiącach będzie kontynuować wdrażanie nowych rozwiązań opartych o technologię chmurową dla przedsiębiorstw oraz wprowadzał usługi dla operatorów. Nowe usługi uproszczą proces zarządzania cyklem życia produktów audiokonferencyjnych dzięki wykorzystaniu chmury do zarządzania danymi, ich analizy oraz monitorowania wykorzystywanych urządzeń audio.

– Pracownicy w przedsiębiorstwach, częściej niż kiedykolwiek wcześniej, łączą się z różnej wielkości sal konferencyjnych na całym świecie. Należy przy tym pamiętać, że wraz z wprowadzaniem innowacji w obszarze technologii konferencyjnych, rośnie również ich złożoność – powiedziała Mary McDowell, CEO firmy Polycom. – Usługi chmurowe PCS oferują klientom unikalne, dostarczające informacji i użyteczne dane, które pozwalają specjalistom ds. IT zrozumieć wartość sal konferencyjnych i podejmować dobre decyzje dotyczące technologii, które zapewniają ekscytujące, produktywne i zabawne doświadczenie podczas spotkań ich pracowników.

Nowe usługi PCS dla przedsiębiorstw i operatorów:

Dla przedsiębiorstw

Rozwiązanie PDMS for Enterprise pozwala działom IT w przedsiębiorstwach na proste i bezproblemowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami audio firmy Polycom, w tym telefonami stacjonarnymi i konferencyjnymi, za pośrednictwem jednego portalu w chmurze. Portal PDMS-E umożliwia przedsiębiorstwom zaopatrzenie, aktualizowanie i zabezpieczanie urządzeń audio, niezależnie od tego, czy dysponują pięcioma czy pięćdziesięcioma tysiącami telefonów konferencyjnych i stacjonarnych.

Rozwiązanie RealConnect  stanie się częścią oferty usług chmurowych PCS w trzecim kwartale bieżącego roku. Usługa chmurowa RealConnect stworzy interoperacyjną strukturę, która umożliwia pracę usług audio, w szczególności Microsoft Skype for Business za pomocą urządzeń Polycom lub innego sprzętu.

Dla operatorów

Operatorzy mają inne potrzeby niż przedsiębiorstwa, dlatego Polycom wyda w III kwartale 2018 r. wersję PDMS specjalnie dla tej grupy, co pozwoli im na włączenie zarządzania urządzeniami audio i analityki firmy Polycom do platform skierowanych do ich klientów. Operatorzy mogą liczyć na szereg korzyści: większą dostępność, możliwość przewidywania i rozwiązywania problemów po stronie klienta, zbieranie kluczowych danych i dostosowywanie urządzeń do potrzeb klienta.

Firma wprowadzi na rynek w trzecim kwartale interfejs API, dzięki któremu operatorzy będą mogli dostosowywać usługi i analizy w zależności od potrzeb danego klienta. Interfejsy API przekształcą PDMS w platformę, która natychmiast ulepsza ich usługi oraz umożliwia wprowadzanie innowacji i ciekawych możliwości rozwoju – urządzenia końcowe, takie jak Polycom Trio, będą stawały się jeszcze bardziej inteligentne.

Obecnie usługi PCS koncentrują się na rozwiązaniach i urządzeniach audio, ale firma spodziewa się, że do końca 2018 r. doda wsparcie dla klientów korporacyjnych w zakresie urządzeń wideokonferencyjnych. Zwiększenie możliwości zarządzania urządzeniami końcowymi z opcją wideo jest niezwykle ważne, ponieważ wiele firm stosuje jednocześnie technologie audio i wideo. Na początku tego roku firma zaprezentowała technologię przetwarzania języka naturalnego przy wykorzystaniu jej systemów konferencyjnych audio i wideo z serii Polycom Trio i Group Series.

– Ułatwianie kontaktu między ludźmi jest zapisane w DNA firmy, zatem wykorzystanie chmury w celu poprawy sposobu, w jaki nasi klienci zarządzają, mierzą i wykorzystują swoje systemy głosowe, wideo i transferu treści jest w pełni zrozumiałe – powiedział Tarun Loomba, EVP, Global Solutions w firmie Polycom. – Usługi PCS usprawniają naszą zdolność do oferowania prostszego i lepszego doświadczenia klientom, których potrzeby w zakresie współpracy z każdym dniem rosną.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE