Connect with us

Sfinks Polska chce zbudować własne contact center

IN-HOUSE

Sfinks Polska chce zbudować własne contact center

Sfinks Polska, operator takich sieci restauracji jak Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia czy Fabryka Pizzy zamierza rozbudować swoją ofertę o segment delivery. Usługa dostępna jest już w 46 restauracjach. Uruchomiono portal do zamawiania, a w najbliższych planach jest także uruchomienie wewnętrznego contact center.

– Niekorzystny wpływ na wyniki I kwartału tego roku w stosunku do roku ubiegłego miała liczba dni wolnych od handlu, w tym oprócz świąt także dwie niedziele objęte zakazem ustawowym. Jednocześnie wiemy, że na niedziele przypada około połowy zamówień generowanych w ramach usługi delivery. Dlatego jesteśmy przekonani, że rozwój tej usługi w ramach naszych marek przyczyni się do zminimalizowania negatywnych efektów wpływu handlu w niedziele na naszą grupę. Jednak ostateczny skutek tej legislacji w zakresie zmiany struktury sprzedaży oraz wyników będzie można ocenić najwcześniej po roku, gdyż równolegle oddziałuje na nie wiele czynników, jak zmiana nawyków konsumenckich, pogoda, lokalizacja czy choćby potencjalne możliwości sprzedaży oferty poprzez inny kanał sprzedaży z wykorzystaniem posiadanej infrastruktury – wyjaśnia Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska S.A.

Sphinx Polska zarządza 176 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 91 restauracji Sphinx, 67 pubami Piwiarnia, 11 restauracjami Chłopskie Jadło i 2 restauracjami WOOK, 4 restauracjami Fabryka Pizzy oraz pubem Bolek w Warszawie. Pod względem wielkości sprzedaży i liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining i trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE