Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Voicetel z bardzo dobrymi wynikami kwartalnymi

Voicetel Communications osiągnęła przychody netto na poziomie 4,893 mln zł, to jest o 3,019 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Voicetel Communications osiągnęła przychody netto na poziomie 4,893 mln zł, to jest o 3,019 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Pozycja rachunku zysków i strat dotycząca zysku netto na dzień 31 marca 2018 r. przedstawia się w kwocie 3 470 583,87 zł. Zestawiając tę wartość z analogiczną w 2017 r., tj. zyskiem z I kwartału 2017 r. w kwocie 1.395.538,20 zł, wyraźnie można zauważyć jej zwiększenie. – czytamy w komunikacie spółki.

Spółka w pierwszym kwartale tego roku wypracowała średnio o 250% większe przychody, zyski ze sprzedaży i działalności operacyjnej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Według raportu analityków niemieckiej East Value Research – do 2021 roku Voicetel Communications może osiągnąć zysk ze sprzedaży netto na poziomie 57,81 mln PLN. Analitycy EVR w opublikowanym w maju raporcie rekomendują zakup akcji spółki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.