Connect with us

Voicetel z bardzo dobrymi wynikami kwartalnymi

AKTUALNOŚCI

Voicetel z bardzo dobrymi wynikami kwartalnymi

Voicetel Communications osiągnęła przychody netto na poziomie 4,893 mln zł, to jest o 3,019 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Pozycja rachunku zysków i strat dotycząca zysku netto na dzień 31 marca 2018 r. przedstawia się w kwocie 3 470 583,87 zł. Zestawiając tę wartość z analogiczną w 2017 r., tj. zyskiem z I kwartału 2017 r. w kwocie 1.395.538,20 zł, wyraźnie można zauważyć jej zwiększenie. – czytamy w komunikacie spółki.

Spółka w pierwszym kwartale tego roku wypracowała średnio o 250% większe przychody, zyski ze sprzedaży i działalności operacyjnej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Według raportu analityków niemieckiej East Value Research – do 2021 roku Voicetel Communications może osiągnąć zysk ze sprzedaży netto na poziomie 57,81 mln PLN. Analitycy EVR w opublikowanym w maju raporcie rekomendują zakup akcji spółki.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top