Focus Telecom z nagrodą Best in cloud

Warszawska spółka technologiczna Focus Telecom Polska, dostawca platformy Focus Contact Center została nagrodzona w kategorii Najlepszy produkt CRM w konkursie Computerworld – Best in Cloud.

Warszawska spółka technologiczna Focus Telecom Polska, dostawca platformy Focus Contact Center została nagrodzona w kategorii Najlepszy produkt CRM w konkursie Computerworld – Best in Cloud.

– Nagroda Best in Cloud 2018 to dla nas ważne wyróżnienie i docenienie wieloletniej pracy nad rozwojem naszego produktu FCC. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie firm, które zdaniem jury są godnymi polecenia twórcami rozwiązań w technologii cloud computing. Zdecydowanie nie spoczniemy na laurach. Wciąż rozwijamy nasz produkt dążąc do jeszcze większej satysfakcji naszych Klientów. – powiedział naszej redakcji Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Focus Telecom Polska.

Na całym świecie rynek rozwiązań chmurowych systematycznie rośnie. Jednak polskie firmy pozostają ciągle w tyle za światowymi trendami. Nadal wielu przedsiębiorców ufa bardziej programom zainstalowanym on-site, niż w chmurze. Niepotrzebnie.

Dlatego w redakcji Computerworld pojawiła się idea zorganizowania konkursu Best in Cloud. Jego formuła nie ogranicza zgłaszających produktów lub wdrożeń firm pod względem ich wielkości czy udziału w rynku.

Focus Contact Center to platforma integrująca komunikację telefoniczną, mailową, sms-ową, czatową i www. Rozwiązanie to gromadzi dane z kontaktów we wszystkich tych kanałach, inteligentnie przekierowuje połączenia i wiadomości automatyzując rutynowe działania handlowców oraz ułatwiając zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.

Modułowa budowa systemu sprawia, że użytkownicy mogą dobrać odpowiednie funkcje do swoich potrzeb biznesowych. A dostępne biblioteki API pozwalają na wymianę danych z dowolnym systemem bazodanowym. Oprogramowanie działa w bezpiecznym środowisku chmury prywatnej obsługiwanej przez dwa zlokalizowane w Polsce centra danych ATM Thinx Poland i Asseco Data Systems.

 

Foto w nagłówku: Focus Telecom Polska

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Zdalna weryfikacja dokumentów dzięki polskiemu fintechowi

Polski fintech Authologic wprowadził do swojego rozwiązania kolejną metodę zdalnej weryfikacji tożsamości - rozpoznawanie fizycznych dokumentów za pomocą wideo lub zdjęcia selfie. Obecnie metoda weryfikacji wideo wdrażana jest m.in. w Vooom, aplikacji umożliwiającej wynajem samochodów na minuty.