Connect with us

Focus Telecom z nagrodą Best in cloud

SYSTEMY CC

Focus Telecom z nagrodą Best in cloud

Warszawska spółka technologiczna Focus Telecom Polska, dostawca platformy Focus Contact Center została nagrodzona w kategorii Najlepszy produkt CRM w konkursie Computerworld – Best in Cloud.

– Nagroda Best in Cloud 2018 to dla nas ważne wyróżnienie i docenienie wieloletniej pracy nad rozwojem naszego produktu FCC. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie firm, które zdaniem jury są godnymi polecenia twórcami rozwiązań w technologii cloud computing. Zdecydowanie nie spoczniemy na laurach. Wciąż rozwijamy nasz produkt dążąc do jeszcze większej satysfakcji naszych Klientów. – powiedział naszej redakcji Tomasz Paprocki, Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej w Focus Telecom Polska.

Na całym świecie rynek rozwiązań chmurowych systematycznie rośnie. Jednak polskie firmy pozostają ciągle w tyle za światowymi trendami. Nadal wielu przedsiębiorców ufa bardziej programom zainstalowanym on-site, niż w chmurze. Niepotrzebnie.

Dlatego w redakcji Computerworld pojawiła się idea zorganizowania konkursu Best in Cloud. Jego formuła nie ogranicza zgłaszających produktów lub wdrożeń firm pod względem ich wielkości czy udziału w rynku.

Focus Contact Center to platforma integrująca komunikację telefoniczną, mailową, sms-ową, czatową i www. Rozwiązanie to gromadzi dane z kontaktów we wszystkich tych kanałach, inteligentnie przekierowuje połączenia i wiadomości automatyzując rutynowe działania handlowców oraz ułatwiając zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.

Modułowa budowa systemu sprawia, że użytkownicy mogą dobrać odpowiednie funkcje do swoich potrzeb biznesowych. A dostępne biblioteki API pozwalają na wymianę danych z dowolnym systemem bazodanowym. Oprogramowanie działa w bezpiecznym środowisku chmury prywatnej obsługiwanej przez dwa zlokalizowane w Polsce centra danych ATM Thinx Poland i Asseco Data Systems.

 

Foto w nagłówku: Focus Telecom Polska

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE