Voice Contact Center nagrodzony Złotą Słuchawką

Projekt „Strefa Beauty”, realizowany przez Voice Contact Center[1] dla znanej marki kosmetycznej, zdobył główną nagrodę w konkursie Złota Słuchawka w kategorii „Razem”. Spółka z Grupy OEX to jedyne zewnętrzne contact center, które otrzymało nagrodę w tegorocznej edycji konkursu.

„Strefa Beauty” to projekt obejmujący obsługę klienta połączoną ze specjalistycznym doradztwem produktowym. Jest obsługiwany przez ekspertki posiadające szeroką wiedzę na temat produktów, które udzielają konsumentom informacji oraz pomagają w wyborze dopasowanych do ich potrzeb kosmetyków. Zespół infolinii jest dodatkowo wspierany przez dermatologów.

Strefa Beauty to rozwiązanie „szyte na miarę”, wychodzące poza klasyczny model biura obsługi klienta. Wspólnie z naszym klientem stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie, dopasowane do jego oczekiwań i celów biznesowych – mówi Żaneta Lamparska, kierownik operacyjny Voice Contact Center.

Projekt obsługiwany jest w dedykowanym pomieszczeniu tzw. Strefie Beauty, w którym zespół ma dostęp do większości produktów. Współpraca z klientem obejmuje także proces reklamacji oraz zwrotów i wymiany produktów, zarówno od osób indywidualnych, jak i punktów sprzedaży. Dodatkowo Voice Contact Center realizuje w formie telefonicznej i e-mailowej badania satysfakcji klientów marki.

Konkurs Złota Słuchawka promuje najlepsze praktyki zarządzania działalnością contact center, najlepsze projekty i osoby budujące profesjonalizm branży. Nad merytoryczną stroną konkursu czuwa Rada Programowa, złożona z przedstawicieli największych polskich firm, związanych z branżą zdalnej obsługi klienta.

Tegoroczna Złota Słuchawka to już drugie wyróżnienie w tym konkursie dla Voice Contact Center. Spółka jest także laureatem konkursów Call Center[2] Awards, Outsourcing Stars, Golden Arrow oraz Telemarketer Roku.

Zobacz fragment gali wręczenia nagród:

Foto w zdjęciu tytułowym: Voice Contact Center

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *