Poznajcie laureatów Telemarketera Roku 2018

Wczorajszy wieczór był ukoronowaniem pracy wielu telemarketerów, trenerów i całych zespołów contact center. Poznaliśmy laureatów X, jubileuszowej edycji konkursu Telemarketer Roku oraz konkursu Złota Słuchawka.

Wczorajszy wieczór był ukoronowaniem pracy wielu telemarketerów, trenerów i całych zespołów contact center[1]. Poznaliśmy laureatów X, jubileuszowej edycji konkursu Telemarketer Roku oraz konkursu Złota Słuchawka.

SPRZEDAŻ INBOUND
Telemarketer Roku:
Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa

SPRZEDAŻ OUTBOUND
Telemarketer Roku:
Mateusz Saja – Forum Media Polska

Wyróżnienia:
Sylwia Gajewska – Bank Millenium
Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa

WINDYKACJA
Telemarketer Roku:
Marta Nowaczkiewicz – PKO Bank Polski

REKLAMA

INNE PROJEKTY TELEFONICZNE
Telemarketer Roku:
Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej

HELPDESK[2] DLA KLIENTÓW
Telemarketer Roku:
Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej

Wyróżnienie:
Wiktora Lubera – Alior Bank

HELPDESK WEWNĘTRZNY
Telemarketer Roku:
Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej

OBSŁUGA KLIENTA
Telemarketer Roku:
Radosław Kowalczyk – PZU

Wyróżnienie:
Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

WIDEOROZMOWA
Telemarketer Roku:
Katarzyna Kowalska – PZU

GRAND PRIX:
Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

W konkursie Złota Słuchawka:

DOSKONAŁA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Złota Słuchawka dla projektu: “Preobsługa szkód” – Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU
Wyróżnienie: mBank – projekt “Rozmawiaj z klientem jak z dobrym znajomym”

RAZEM
Złota Słuchawka dla projektu: “Strefa Beauty w VCC” – Voice Contact Center
Wyróżnienie: Delta Contact – projekt “Delta Contact + Hapipożyczki = Hapizadowolony klient”

NAJLEPSZY TEAM MANAGER
Złota Słuchawka dla Anna Łabęta, EuroBank

WEWNĘTRZNE DOSKONALENIE ORGANIZACJI CONTACT CENTER
Złota Słuchawka dla projektu: “Telematrix” – EuroBank
Wyróżnienie: Bank Millenium – projekt: “Jesteś tu MILLE widziany”

NAJLEPSZY ZESPÓŁ CONTACT CENTER
Złota Słuchawka dla PZU, Zespół Assistance
Wyróżnienie: mBank, zespół Social Media

 

Patronem medialnym konkursu, jak co roku, jest portal CCNEWS.pl

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. HELPDESK. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *