Connect with us

Poznajcie laureatów Telemarketera Roku 2018

EVENTY

Poznajcie laureatów Telemarketera Roku 2018

Wczorajszy wieczór był ukoronowaniem pracy wielu telemarketerów, trenerów i całych zespołów contact center. Poznaliśmy laureatów X, jubileuszowej edycji konkursu Telemarketer Roku oraz konkursu Złota Słuchawka.

SPRZEDAŻ INBOUND
Telemarketer Roku:
Klaudia Cieślińska – Skarbnica Narodowa

SPRZEDAŻ OUTBOUND
Telemarketer Roku:
Mateusz Saja – Forum Media Polska

Wyróżnienia:
Sylwia Gajewska – Bank Millenium
Łukasz Świdwa – Skarbnica Narodowa

WINDYKACJA
Telemarketer Roku:
Marta Nowaczkiewicz – PKO Bank Polski

INNE PROJEKTY TELEFONICZNE
Telemarketer Roku:
Agnieszka Składowska – Centrum Bankowości Bezpośredniej

HELPDESK DLA KLIENTÓW
Telemarketer Roku:
Dawid Maszorek – Centrum Bankowości Bezpośredniej

Wyróżnienie:
Wiktora Lubera – Alior Bank

HELPDESK WEWNĘTRZNY
Telemarketer Roku:
Krzysztof Pater – Centrum Bankowości Bezpośredniej

OBSŁUGA KLIENTA
Telemarketer Roku:
Radosław Kowalczyk – PZU

Wyróżnienie:
Michał Zapart – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

WIDEOROZMOWA
Telemarketer Roku:
Katarzyna Kowalska – PZU

GRAND PRIX:
Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

W konkursie Złota Słuchawka:

DOSKONAŁA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Złota Słuchawka dla projektu: „Preobsługa szkód” – Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU
Wyróżnienie: mBank – projekt „Rozmawiaj z klientem jak z dobrym znajomym”

RAZEM
Złota Słuchawka dla projektu: „Strefa Beauty w VCC” – Voice Contact Center
Wyróżnienie: Delta Contact – projekt „Delta Contact + Hapipożyczki = Hapizadowolony klient”

NAJLEPSZY TEAM MANAGER
Złota Słuchawka dla Anna Łabęta, EuroBank

WEWNĘTRZNE DOSKONALENIE ORGANIZACJI CONTACT CENTER
Złota Słuchawka dla projektu: „Telematrix” – EuroBank
Wyróżnienie: Bank Millenium – projekt: „Jesteś tu MILLE widziany”

NAJLEPSZY ZESPÓŁ CONTACT CENTER
Złota Słuchawka dla PZU, Zespół Assistance
Wyróżnienie: mBank, zespół Social Media

 

Patronem medialnym konkursu, jak co roku, jest portal CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE