Connect with us

Eversis inwestuje w WizLink

AUTOMATYZACJA

Eversis inwestuje w WizLink

Eversis, warszawska spółka technologiczna, zainwestowała w WizLink – narzędzie pomagające firmom w automatyzacji rutynowych zadań m.in. takich jak wprowadzanie lub kopiowanie danych, pisanie maili czy pracę z dokumentami. Inwestycja Eversis to odpowiedz na rosnące zapotrzebowanie rynku na rozwiązania RPA (Robotic Process Automation) szczególnie w sektorze bankowym czy branży ubezpieczeń, gdzie spółka realizowała i realizuje złożone i trudne projekty z obszaru big data, custom development, speech analytics i contact center.

– W dzisiejszym świecie, czas przelicza się wprost na pieniądze. Efektywne procesy biznesowe stanowią o przewadze konkurencyjnej. ­­­I to właśnie ma znaczenie. Już w 2016 r. firma McKinsey przedstawiła raport, z którego wynika, że nawet 70 procent zadań korporacyjnych można zautomatyzować za pomocą sztucznej inteligencji. Dlatego technologie klasy RPA zyskują coraz większa popularność. Z zadowoleniem przyjmowane są przez organizacje, które chcą obniżyć koszty, zwiększyć wydajność i uzyskać przewagę konkurencyjną. Te systemy po prostu ułatwiają i upraszczają życie w korporacjach. W Eversis, na co dzień tworzymy takie systemy IT, które upraszczają i ułatwiają funkcjonowanie firm. Dlatego decyzja o inwestycji w WizLink – narzędzie niezwykle proste, intuicyjne i efektywne, jest kolejnym korkiem na drodze poszerzenia naszej oferty. Technologie RPA to przyszłość a my lubimy brać udział w jej kreowaniu. – mówi Tomasz Finogenow, prezes zarządu Eversis.

WizLink nie wymaga jakichkolwiek zmian związanych z integracją aplikacji. Użytkownik, który tworzy scenariusze nie musi znać kodu ani struktur danych. WizLink komunikuje się z ekranową warstwę prezentacyjną aplikacji, ale może tez korzystać z baz danych, czy arkuszy Excel. WizLink czyta i wpisuje dane z/do aplikacji komunikując się poprzez obiekty ekranowe.

– WizLink został tak zaprojektowany, aby dostarczyć maksimum efektywności przy wykorzystaniu obecnie posiadanych systemów, bez potrzeby wprowadzania w nich zmian. Dostarczana wartość powstaje dzięki integracji posiadanych przez klienta aplikacji bez odwoływania się do bazy danych czy tez kodu źródłowego. Programiści nie są do tego potrzebni. WizLink jest narzędziem biznesowym o wszechstronnych możliwościach: bardzo elastyczny – scenariusze działania mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb. Graficzny edytor scenariuszy z wykorzystaniem podejścia wskaż-i-kliknij, wysoka skuteczność w centrach obsługi klienta, sprzedażowych czy serwisowych – wszędzie tam, gdzie pracownik korzysta równocześnie z wielu systemów informatycznych, szybka implementacja i krótki czas szkolenia, obsługuje aplikacje w przeglądarkach i tradycyjne (tzw. gruby klient), już posiadane aplikacje nie są modyfikowane – zmiany i automatyzacja w procesach są wdrażane bez udziału dostawców IT – to cechy naszego rozwiązania. – mówi Kasjan Kajrunajtys, współtwórca WizLink.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE