Unified Factory z nagrodą Best in Cloud

Spółka Unified Factory S.A., producent i globalnym dostawcą rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta na 21 rynkach świata w miniony wtorek zdobył nagrodę w konkursie Best in Cloud zorganizowanym przez redakcję Computerworld.

Spółka Unified Factory S.A., producent i globalny dostawca rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta na 25 rynkach świata w miniony wtorek zdobył nagrodę w konkursie Best in Cloud zorganizowanym przez redakcję Computerworld.

– Best in Cloud to kolejne po Ekomersach wyróżnienie dla produktu Unified Factory PRO, które potwierdza nie tylko, że obrany przez nas kierunek działania jest słuszny, ale co najważniejsze, że rynek widzi realne zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania – komentuje dla CCNEWS.pl Karol Dudij, Dyrektor Sprzedaży Unified Factory S.A. – Miło jest usłyszeć od managerów IT z grona CIO100, że spółka tworzy jedno z najciekawszych rozwiązań oferowanych w modelu chmurowym na polskim rynku. Zwłaszcza kiedy zza oceanu płyną dobre wieści o wygranych przetargach i kolejnych, zrealizowanych wdrożeniach. W 2017 roku było ich aż 266, w 25 krajach na całym świecie – dodaje Dudij.

Unified Factory oferuje platformę klasy Customer Service Automation działająca w oparciu o zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.