Connect with us

Wspólna inwestycja ASM Group i Polskiego Funduszu Rozwoju

OUTSOURCING

Wspólna inwestycja ASM Group i Polskiego Funduszu Rozwoju

ASM Group S.A., czołowa polska grupa kapitałowa specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu poinformowała o zamiarze przejęcia dużej grupy kapitałowej z rynku DACH (Austrii, Niemiec, Szwajcarii). W celu realizacji transakcji została zawarta umowa pomiędzy ASM Group S.A. a Polskim Funduszem Rozwoju.

Wspólna inwestycja na terenie całego regionu DACH (Austrii, Niemiec, Szwajcarii) zostanie przeprowadzona przez spółkę celową, w której 50,1% proc. w kapitale zakładowym należeć będzie do ASM Group S.A., a pozostałe 49,9 proc. należeć będzie do funduszu z grupy Polskiego Funduszu Rozwoju. Inwestycja na rynku DACH (Austrii, Niemiec, Szwajcarii) wpisuje się w plany rozwoju działalności ASM Group S.A.

– Nasza grupa odniosła bardzo duży sukces na rynku polskim. Jako Grupa ASM posiadając ponad 20 letnie doświadczenie bez wątpienia jesteśmy największym polskim podmiotem działającym na rynku outsourcingu i wsparcia sprzedaży jak i również na rynku włoskim. Nasza strategia zakłada między innymi rozwój całej Grupy ASM poprzez akwizycje, co stanowi kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii Zarządu Grupy ASM, polegającej na budowaniu lidera outsourcingu i wsparcia sprzedaży w Europie. Cieszymy się, że wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju będziemy realizować tą inwestycję – skomentował Adam Stańczak, Prezes Zarządu ASM Group S.A.

Umowa inwestycyjna zawarta przez ASM Group S.A. z Polskim Funduszem Rozwoju ma dotyczyć procesu akwizycyjnego jednego z większych podmiotów działającego na rynku DACH (Austrii, Niemiec Szwajcarii). Negocjacje dotyczące przejęcia trwają od dłuższego czasu i mają zostać zakończone w najbliższym czasie. Transakcja będzie finansowana z udziałem renomowanego banku działającego w Polsce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE