Connect with us

Nowe telefony Yealink z obsługą Skype for Business i Microsoft Teams

SPRZĘT

Nowe telefony Yealink z obsługą Skype for Business i Microsoft Teams

Yealink przedstawia trzy nowe telefony z natywną rejestracją do Microsoft Teams. Są to wideotelefony T56A i T58A oraz telefon konferencyjny CP960. Rozwiązania są dedykowane firmom, które chcą zoptymalizować jakość komunikacji biznesowej.

Wspomniane telefony Yealink będą wspierać Microsoft Teams, a telefon konferencyjny dodatkowo Skype for Business i Office 365. Oznacza to więcej niż interfejs użytkownika zgodny z wymaganiami Microsoftu, ale także np. konferencje i kalendarz S4B lub Teams. W rezultacie kontakt z partnerami biznesowymi staje się jeszcze bardziej wydajny.

– Nowe telefony od firmy Yealink w połączeniu z Microsoft Teams są znakomitym uzupełnieniem istniejącej już linii urządzeń, dedykowanej usłudze Skype for Business – powiedział Bob Davis, wiceprezydent Office 365 Engineering. – Cieszymy się nieustającym zaangażowaniem firmy Yealink w proces poszerzania portfolio urządzeń komunikacji biznesowej dedykowanych Microsoft’owi. Będziemy dalej współpracować aby pomagać naszym klientom w aktywnym uczestnictwie we wciąż rozwijającej się gałęzi technologii, jaką jest Inteligentna Komunikacja – podkreślił Davis.

Wideotelefony T56A oraz T58A są przeznaczone dla kadr kierowniczych i wszystkich, którzy z racji wykonywanej pracy, potrzebują zwiększenia jakości i komfortu przeprowadzanych rozmów. T56A znakomicie sprawdzi się jako nabiurkowy telefon. Natomiast T58A znajdzie swoje miejsce w pokoju dyrektora/zarządu. Korzystanie z obu propozycji od firmy Yealink może bezpośrednio przełożyć się na zwiększenie wydajności firmy. Ponadto wideotelefony mają elegancki wygląd i oferują jakość HD dla dźwięku i obrazu.

Telefon konferencyjny CP960 łączy technologie dźwięku HD od Yealink i unikalne rozwiązania audio firmy Harman. Efektem jest urządzenie, które świetnie sprawdzi się w każdej sali konferencyjnej. Niezależnie od rozmiarów pomieszczenia, czy ilości rozmawiających osób, CP960 gwarantuje krystalicznie czyste brzmienie głosu.

– Czujemy się zaszczyceni możliwością pogłębienia naszej współpracy z firmą Microsoft. Zaimplementowanie oprogramowania Teams do najnowszych produktów jest kolejnym potwierdzeniem naszych wspólnych starań w kierunku rozwoju Unified Communication – powiedział Stone Lu, współzałożyciel firmy Yealink oraz wiceprezydent działu sprzedaży i marketingu. – W najbliższej przyszłości planujemy jeszcze bardziej rozwinąć naszą współpracę z firmą Microsoft. Naszym celem jest przygotowywanie kolejnych produktów dedykowanych Microsoft Teams, cechujących się najwyższą jakością i mnogością funkcji. – podsumował Stone Lu.

Oprócz urządzeń, współpracujących z Teams, oficjalnie rekomendowanymi rozwiązaniami do obsługi Skype for Business i Office 365 są: seria telefonów T4S oraz platforma do zarządzania tymi urządzeniami.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE