Connect with us

Unified Factory z trzema dużymi wdrożeniami na Filipinach

OBSŁUGA KLIENTA

Unified Factory z trzema dużymi wdrożeniami na Filipinach

Ostatnie zawirowania wokół spółki nie spowodowały zatrzymania bieżącej działalności. Unified Factory uruchamia trzy duże wdrożenia na Filipinach.

Spółka jest w trakcie kilku wdrożeń na rynku azjatyckim. Jednym z nich jest wdrożenie realizowane dla towarzystwa ubezpieczeniowego zarejestrowanego w Manila/Makati na Filipinach. Wdrożenie przewiduje integrację kanałów sprzedaży i obsługi klienta za pomocą platformy Customer Service Automation. Jednocześnie spółka dostarczy system automatyzujący komunikację między zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta (back office). Integratorem w tym projekcie jest międzynarodowy potentat z branży IT, który wspiera sprzedaż produktu Unified także na innych rynkach zagranicznych” – podała spółka w komunikacie.

Kilka dni temu Unified Factory wygrało przetarg na dostawę do filipińskiego oddziału japońskiego potentata z sektora IT swojego rozwiązania automatyzującego obsługę klienta i integrujące kanały komunikacyjne wraz z social mediach.

Trzecie zlecenie spółka pozyskała w postępowaniu przetargowym dla lokalnego operatora telekomunikacyjnego na Filipinach. Umowa przewiduje sprzedaż platformy do klientów końcowych operatora, w tym lokalnych dostawców usług na rynku BPO” – informuje spółka dalej.

Już na pierwszym etapie wdrożenia wartość umów przekroczy kilkaset tysięcy dolarów amerykańskich i – jak zapowiada spółka – wartość może być zwiększona o kolejne zlecenia realizowane w ramach obecnych kontraktów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE