Connect with us

Festiwal Call Center zakończony

EVENTY

Festiwal Call Center zakończony

 

15 i 16 maja odbyła się pierwsza edycja Festiwalu Call Center – wydarzenia zorganizowanego przez nasz portal i Nowoczesną Firmę, organizatora najstarszej i największej konferencji dla branży contact center –  Customer Congress.

Festiwal to – jak podczas powitania określił pomysłodawca i współorganizator wydarzenia Karol Bancerz z ccnews.pl – „święto całej branży”. I rzeczywiście – wydarzenie zgromadziło ponad 250 najważniejszych managerów contact center in-house i outsourcingowych w Polsce. Naturalny, niewymuszony networking, szczere rozmowy i luźna atmosfera sprawiły, że niemal do końca dnia widownia była pełna.

– Dziękuję wszystkim gościom i wystawcom, którzy zaufali nam i uczestniczyli w pierwszej edycji naszego wydarzenia. Ufam, że w przyszłym roku spotkamy się w jeszcze większym gronie – powiedział Karol Bancerz.

Drugi dzień to trzy równoległe warsztaty z ekspertami i praktykami obsługi klienta i sprzedaży w kanałach zdalnych: Karol Froń, Marzena Sawicka i Kamila Krawczyk – Strawińska oraz Rafał Jarosz.

Zobaczcie pierwszą część fotogalerii:

Foto: Nowoczesna Firma

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE