Festiwal Call Center zakończony

15 i 16 maja odbyła się pierwsza edycja Festiwalu Call Center – wydarzenia zorganizowanego przez nasz portal i Nowoczesną Firmę, organizatora najstarszej i największej konferencji dla branży contact center –  Customer Congress.

 

15 i 16 maja odbyła się pierwsza edycja Festiwalu Call Center[1] – wydarzenia zorganizowanego przez nasz portal i Nowoczesną Firmę, organizatora najstarszej i największej konferencji dla branży contact center[2] –  Customer Congress.

Festiwal to – jak podczas powitania określił pomysłodawca i współorganizator wydarzenia Karol Bancerz z ccnews.pl – “święto całej branży”. I rzeczywiście – wydarzenie zgromadziło ponad 250 najważniejszych managerów contact center in-house i outsourcingowych w Polsce. Naturalny, niewymuszony networking, szczere rozmowy i luźna atmosfera sprawiły, że niemal do końca dnia widownia była pełna.

– Dziękuję wszystkim gościom i wystawcom, którzy zaufali nam i uczestniczyli w pierwszej edycji naszego wydarzenia. Ufam, że w przyszłym roku spotkamy się w jeszcze większym gronie – powiedział Karol Bancerz.

Drugi dzień to trzy równoległe warsztaty z ekspertami i praktykami obsługi klienta i sprzedaży w kanałach zdalnych: Karol Froń, Marzena Sawicka i Kamila Krawczyk – Strawińska oraz Rafał Jarosz.

REKLAMA

Zobaczcie pierwszą część fotogalerii:

Foto: Nowoczesna Firma

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *