Connect with us

FinTech Award dla Alior Banku za Dronna

OBSŁUGA KLIENTA

FinTech Award dla Alior Banku za Dronna

Tegoroczna nagroda FinTech Award trafiła do Alior Banku. Zwycięstwo bankowi zapewnił robot – Dronn.

Dronn to system oparty na sztucznej inteligencji, biometrii i analityce mowy, należący do najbardziej zaawansowanej generacji robotów. Został zaprojektowany tak, by prowadzić z klientami swobodną i logiczną rozmowę oraz wykorzystywać w czasie rzeczywistym modele statystyczne i, na podstawie danych, podejmować decyzje w kwestii dalszego przebiegu rozmowy.

Dronn to dzieło spółki Pirios oraz inżynierów z Katedry Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.

System wykorzystywany jest w banku od 2015 r. Tylko w 2017 r. Dronn wykonał ponad 1 milion połączeń, w tym 963 tys. dla oddziału windykacji Alior Banku oraz 239 tys. dla partnerów zewnętrznych.

W międzyczasie Dronn obsłużył również ok. 1,3 mln nowych rekordów w procesie segmentacji klientów oraz zebrał 77 tys. oświadczeń o rezydencji podatkowej (tzw. FATCA). Obecnie prowadzone są prace nad dalszym rozwojem narzędzia.

 

Patronem medialnym konferencji FinTech & InsurTech, podczas którego ogłoszono laureatów jest portal CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE