Connect with us

Nowy dyrektor zarządzający w Capgemini Business Services Europe

OUTSOURCING

Nowy dyrektor zarządzający w Capgemini Business Services Europe

Wojciech Cichoń objął stanowisko dyrektora zarządzającego w Capgemini Business Services. Jako Center Director Europe będzie on zarządzać europejską siecią centrów usług, która zatrudnia ponad 4,5 tys. osób w swoich oddziałach w Polsce i Rosji. Zastąpił on na tym stanowisku Justynę Piwowarczyk.

Nowy dyrektor ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze finansów i zarządzania projektami oraz ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w samym Capgemini. Do firmy dołączył w lutym 2006 roku, zaczynając swoją karierę od transformacji i przenoszenia procesów finansowych u globalnego klienta z sektora ubezpieczeń. Odpowiadał również za zarządzanie zespołem dostarczającym usługi finansowe z 8 centrów Capgemini zlokalizowanych w Polsce, Gwatemali, Brazylii, Chinach i Indiach.

Przed objęciem nowej roli, Wojciech Cichoń zajmował stanowisko starszego dyrektora w dziale Business Transformation Services, prowadząc doradztwo dla strategicznych klientów Capgemini w zakresie transformacji biznesowej.

– Objęcie roli dyrektora zarządzającego w Capgemini Business Services Europe to dla mnie kolejny krok w karierze zawodowej. Kierowanie tak dużą organizacją biznesową w sytuacji przesunięcia rynku w kierunku transformacji cyfrowej to spore wyzwanie i jednocześnie wiele nowych możliwości dla naszych pracowników. Widzę Capgemini jako głównego partnera optymalizującego procesy biznesowe naszych klientów, oparte na inteligentnej automatyzacji oraz sztucznej inteligencji. Nasze wielojęzyczne zespoły ekspertów od transformacji z Polski oraz Rosji, w połączeniu z naszą ofertą platform technologicznych umożliwią klientom przekształcanie ich procesów na miarę XXI wieku – mówi Wojciech Cichoń.

Wojciech Cichoń ukończył studia magisterskie na Wydziale Finansów i Bankowości na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zdobył dyplom Bachelor of Science w dziedzinie rachunkowości na Oxford Brooks University. Jest również certyfikowanym manadżerem projektów (Project Management Professional – PMP) od 2012 roku. Od 2009 roku należy do ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) jako kwalifikowany księgowy. Przed rozpoczęciem pracy w Capgemini zdobywał doświadczenie biznesowe w finansach, bankowości, konsultingu, oraz zarządzaniu projektami i wdrażaniu systemów ERP w takich firmach jak Deutsche Bank, Philip Morris International oraz Valeo.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE