Connect with us

Amica z najlepszym programem lojalnościowym B2B

IN-HOUSE

Amica z najlepszym programem lojalnościowym B2B

Program „Projektant Korzyści” otrzymał główną nagrodę w kategorii The Best B2b Loyalty Scheme (on Reseller’s Market) podczas dziewiątej edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie.

Program „Projektant Korzyści” jest prowadzony na platformie o tej samej nazwie, która służy komunikacji z partnerami biznesowymi firmy Amica – właścicielami studiów mebli kuchennych. Firma produkująca sprzęt AGD stworzyła ją by umożliwić intuicyjne i sprawne zamawianie swoich produktów przez projektantów pracujących w studiach kuchni, a także by oddziaływać na klientów B2B w obszarze motywacyjnym (mechanizm programu lojalnościowego), edukacyjnym (elementy e-learingowe) oraz emocjonalnym (program z elementami rywalizacji: Tour de Amica design).

– Podczas Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie wybieranych jest 5 najlepszych projektów lojalnościowych, natomiast w kategorii B2B nagradzany jest tylko jeden – najlepszy z najlepszych. W ostatnim czasie to już druga tak prestiżowa nagroda dla działań B2B prowadzonych przez markę Amica, realizowanych razem z agencją H2H.tech – mówi Magdalena Kościuk z Amica Handel i Marketing.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE