Amica z najlepszym programem lojalnościowym B2B

Program „Projektant Korzyści” otrzymał główną nagrodę w kategorii The Best B2b Loyalty Scheme (on Reseller’s Market) podczas dziewiątej edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie.

Program „Projektant Korzyści” otrzymał główną nagrodę w kategorii The Best B2b[1] Loyalty Scheme (on Reseller’s Market) podczas dziewiątej edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie.

Program “Projektant Korzyści” jest prowadzony na platformie o tej samej nazwie, która służy komunikacji z partnerami biznesowymi firmy Amica – właścicielami studiów mebli kuchennych. Firma produkująca sprzęt AGD stworzyła ją by umożliwić intuicyjne i sprawne zamawianie swoich produktów przez projektantów pracujących w studiach kuchni, a także by oddziaływać na klientów B2B w obszarze motywacyjnym (mechanizm programu lojalnościowego), edukacyjnym (elementy e-learingowe) oraz emocjonalnym (program z elementami rywalizacji: Tour de Amica design).

– Podczas Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie wybieranych jest 5 najlepszych projektów lojalnościowych, natomiast w kategorii B2B nagradzany jest tylko jeden – najlepszy z najlepszych. W ostatnim czasie to już druga tak prestiżowa nagroda dla działań B2B prowadzonych przez markę Amica, realizowanych razem z agencją H2H.tech – mówi Magdalena Kościuk z Amica Handel i Marketing.

Słownik
1. B2b. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *