Connect with us

Najlepsze projekty, zespoły i managerowie zespołu – poznajcie finalistów Złotej Słuchawki

EVENTY

Najlepsze projekty, zespoły i managerowie zespołu – poznajcie finalistów Złotej Słuchawki

Zakończyły się prace w drugim etapie oceny zgłoszeń w konkursie Złota Słuchawka. Zgłoszenia w pięciu kategoriach zostały ocenione przez ekspertów stanowiących Jury konkursu, którzy wytypowali nominowanych do najważniejszej nagrody w branży zdalnej obsługi klienta.

W finałowym etapie konkursu przedstawcie firm zgłaszajacych projekty, Team Managerów oraz Zespoły Contact Center będą mieli możliwość zaprezentowania nominowanych do nagrody, a Jurorzy będą mieli okazję zadać pytania dotyczące zgłoszeń. Finałowy etap wyboru zwycięzców odbędzie się we wtorek 8 maja (dla kategorii Najlepszy Team Manager Contact Center oraz Najlepszy zespół Contact Center) oraz w piątek 11 maja (dla kategorii „projektowych”) w Warszawie.

Nominacje do nagrody w konkursie Złota Słuchawka w edycji 2018

w kategorii Doskonała komunikacja z klientami:

  • Projekt Preobsługa szkód realizowany przez Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU
  • Projekt Rozmawiaj z klientem, jak z dobrym znajomym realizowany przez mBank

w kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji contact center:

  • Projekt Zarządzanie rekrutacją metodami sprzedaży realizowany przez Simio Polska
  • Projekt Jesteś MILLE widziany realizowany przez Bank Millennium
  • Projekt Telematrix realizowany przez Euro Bank

w kategorii Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing contact center:

  • Projekt Strefa Beauty w VCC realizowany przez Voice Contact Center
  • Projekt Delta Contact + hapipożyczki = hapizadowolony klient​ realizowany przez Delta Contact

w kategorii Najlepszy Team Manager Contact Center:

  • Piotr Hajkowicz z Simio Polska
  • Anna Łabęta z Euro Bank
  • Grzegorz Gawin z Bank Millenium
  • Oskar Bieńkowski z Euro Bank

w kategorii Najlepszy Zespół Contact Center:

  • Zespół Assistance z PZU
  • Zespół Social Media mBanku z mBank
  • Zespół ds. Jakości i Szkoleń z Euro Bank

Ogłoszenie zwycięzców konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku w edycji 2018 nastąpi podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 24 maja w Warszawie, w Teatrze Capitol. Gala to wyjątkowe i jedno z  największych wydarzeń branżowych w kraju. W tym roku Galę poprzedzi dodatkowo unikalne spotkanie branżowe, w trakcie którego liderzy branży, także z zagranicy podzielą się informacjami o aktualnych trendach i najlepszych rynkowych praktykach. Udział w konferencji i gali to doskonała okazja do spotkania przedstawicieli branży i zaproszonych gości, m.in. ekspertów branży cc, przedstawicieli firm biorących udział w konkursach, firm szkoleniowych i technologicznych, mediów, a także przedstawicieli innych sektorów powiązanych z branżą zdalnej obsługi klienta. Uczestnicy spotkania mogą w kuluarach nawiązywać relacje biznesowe lub po prostu spędzić ten czas w miłej atmosferze.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE