Connect with us

LiveChat Software zwiększył w kwietniu liczbę klientów o 347

TECHNOLOGIE

LiveChat Software zwiększył w kwietniu liczbę klientów o 347

LiveChat Software zwiększył w kwietniu bazę klientów o 347 firm. Według stanu na 1 maja 2018 r. z rozwiązania LiveChat korzysta już 24.412 klientów. Spółka sukcesywnie wprowadza zmiany w swoim flagowym produkcie i rozwija nowe aplikacje: BotEngine oraz KnowledgeBase.

– W kwietniu rozpoczęliśmy proces zmiany wyglądu naszej aplikacji po stronie agenta. Wprowadziliśmy kilka funkcjonalności, które ułatwiają użytkownikom dostosowanie okna rozmowy na stronie internetowej do ich indywidualnych potrzeb czy usprawniają obsługę klientów – mówi prezes Mariusz Ciepły. – Proces redesignu produktu chcemy zakończyć w maju. Ma on znaczenie nie tylko wizerunkowe czy funkcjonalne, przede wszystkim pozwoli nam zintensyfikować prace nad budową wielokanałowego narzędzia komunikacji – dodaje Ciepły.

Mariusz Ciepły, CEO LiveChat Software

Oprócz bieżących działań dotyczących wprowadzenia nowoczesnego designu aplikacji, spółka konsekwentnie realizuje przyjęty kierunek stworzenia wokół swoich produktów biznesowego ekosystemu. Ma on przyspieszyć rozwój tworzonych rozwiązań, a także ułatwić wprowadzanie do nich nowych funkcjonalności. Co najciekawsze, nie tylko przez zespół, ale także przez zewnętrznych developerów, partnerów czy inne firmy.

LiveChat pozostaje ekspertem w branży komunikacji tekstowej, jednak poprzez platformę, chce wyjść poza ramy podstawowej wersji produktu. – Jesteśmy otwarci na potrzeby naszego użytkownika i zależy nam, by zaspokajać je wszystkie w szybkim tempie – dodaje Mariusz Ciepły.

Dzięki platformie i udostępnianych na niej narzędziom (instrukcje, dokumentacja API, przykłady kodów) każdy spoza firmy będzie miał możliwość stworzenia własnego rozszerzenia czy aplikacji bazującej na technologii LiveChata. W ten sposób możliwe będzie wprowadzenie funkcjonalności, których nie ma w produkcie, a które dla danego użytkownika są kluczowe. Poprzez LiveChat Marketplace twórcy aplikacji i dodatków będą je mogli łatwo udostępnić w wersji płatnej lub bezpłatnej 24 tysiącom firm korzystającym z produktu.

Ekosystem wokół rozwiązania LiveChat to także szansa na poszerzenie grup klientów firmy. Do tej pory spółka pozyskiwała swoich użytkowników prowadząc własne działania marketingowe, nie wykorzystując przy nich płatnej reklamy. Dzięki platformie i tworzonych poprzez nią produktom, firma jest promowana także przez zewnętrznych developerów, partnerów, inne firmy czy startupy.

Przed rokiem z rozwiązania LiveChat korzystało 19.777 klientów. Oznacza to, że w ciągu roku wzrost liczby klientów wyniósł 23,4%.

W portfolio firmy znajdują się klienci z ponad 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest podmiotów z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE