Gościem dzisiejszego programu CC TALK jest Marcin Grabowski, wiceprezes firmy Systell. Marcin to także specjalista w obszarze rozwiązań IT dla biznesu. Doświadczenie zdobywa wsłuchując się w potrzeby klientów. Od 11 lat związany ze spółką Systell, w której jako właściciel odpowiada za jej flagowy produkt dedykowany contact center[1], a także twórca koncepcji nowej jego odsłony pod nazwą Systell Contact Center Next. Prezes spółki Gotelecom dostarczającej telefonię voip[4] dla branży call center[2] i biznesu.
– Organizacje mają procesy obsługi klienta, a działy realizują projekty. Systemy Call-Contact Center mają dwojakie zadanie: muszą dostarczyć wsparcie technologiczne dla tychże procesów, kanały komunikacyjne, live chat[5], SMS, tworzenie dokumentów itd. – mówi Marcin Grabowski z Systell. – A z drugiej strony muszą pokryć całą sferę biznesową tego typu rozwiązań. Więc to o czym mówię, wymaga takich funkcjonalności, jak wielopoziomowe formularze danych, mechanizmy IVR[6], czerpanie danych z zewnętrznych systemów, a nawet zagnieżdżanie zewnętrznych systemów w Contact Center, po to, żeby konsultantowi dać jedno narzędzie, aż po workflow, który przeniesie nam dane do zewnętrznych magazynów typu back office[3], czy magazynów finansowo-księgowych – dodaje.
Więcej w poniższym nagraniu programu CC TALK: