Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

Piotr Reznar, zajmujący stanowisko Warsaw Site Director w firmie Sitel, były od 7 maja dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Piotr Reznar, zajmujący dotychczas stanowisko Warsaw Site Director w firmie Sitel, od 7 maja dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny.

Piotr Reznar to doświadczony menedżer od ponad 15 lat związany z branżą BPO i Customer Experience[1]. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej. Pracował dla największych firm z branży (między innymi Sitel, Teleperformance i Arvato). Zajmował się również doradztwem w zakresie optymalizacji procesów i kosztów oraz zarządzania zespołem.
Dwukrotnie znalazł się la liście 25 najważniejszych osób w branży contact center[2] publikowanej co roku przez branżowy serwis ccnews.pl

– Wyznaję zasadę że każdy menedżer jest tak dobry, jak dobry jest jego zespół. Wspiera rozwój pracowników na każdym szczeblu organizacji. Potrafi budować skuteczne i efektywne organizacje, tworząc jednocześnie dobrą atmosferę w pracy. – powiedział Reznar.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *