Connect with us

SALESmanago najszybciej rozwijającą się platformą marketing automation w Europie

STRATEGIE I INWESTYCJE

SALESmanago najszybciej rozwijającą się platformą marketing automation w Europie

Benhauer, producent SALESmanago Marketing Automation, uplasował się na 26 miejscu w najnowszym rankingu Financial Times 2018 najszybciej rozwijających się firm w Europie, osiągając w latach 2013-2016 współczynnik wzrostu równy 3363%. To równocześnie jedyna firma marketing automation znajdująca się w TOP 30 i najwyżej oceniany polski biznes.

SALESmanago Marketing Automation ma siedzibę w Krakowie i zatrudnia 200 osób. Wśród 10 000 klientów znajdują się takie marki jak Lacoste, Braun, Yves Rocher, Pizza Hut i setki średniej wielkości przedsiębiorstw. Oferuje oprogramowanie do automatyzacji marketingu nowej generacji oparte na systemie Machine Learning & AI, umożliwiające personalizację wszystkich kanałów w czasie rzeczywistym. Firma jest wspierana przez 3TS Capital Partners i VC z Wiednia.

– Nasz rozwój jest bezpośrednio związany z niską eksploracją rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu wśród europejskich marketerów. Bierzemy udział w budowaniu rynku, zamiast konkurować z innymi dostawcami tego typu rozwiązań. Oprócz szybkiego wzrostu generujemy zyski, które są wyjątkowe na scenie startupów SaaS –  mówi Grzegorz Błażewicz, CEO  Benhauer – Rynek europejski stanowi duże wyzwanie dla firm zajmujących się oprogramowaniem. Przezwyciężamy to, współpracując z naszymi doskonałymi partnerami w zakresie sprzedaży we wszystkich krajach europejskich.

Link do pełnego zestawienia FT1000: ​https://ig.ft.com/ft-1000/2018/

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE