Connect with us

Poczta Polska: Już 1000 sklepów Żabka i Freshmarket w sieci click&collect

STRATEGIE I INWESTYCJE

Poczta Polska: Już 1000 sklepów Żabka i Freshmarket w sieci click&collect

Poczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek w ramach sieci click&collect. To efekt rozwijającej się współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie 1000 lokalizacji. Docelowo, największa w Polsce sieć odbioru w punkcie, powiększy się o 5000 sklepów obydwu marek.

Rozpoczęta w listopadzie współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem. Pierwotnie do sieci punktów odbioru weszły sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Cały czas sieć jest rozszerzana o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce. W całej Polsce działa łącznie już ponad 7000 punktów click&collect. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 000 punktów.

– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – mówi  Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.

Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, klient  otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, otrzyma On powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Odbiór przesyłki odbywa się wyłącznie poprzez wprowadzenie poprawnego kodu odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

W marcu Żabka Polska S.A. wraz Pocztą Polską i Allegro, Answear, Born2be oraz Bonito, zorganizowała konkurs dla Klientów odbierających przesyłki w sklepach Żabka i Freshmarket. Uczestnicy konkursu mogli wygrać codziennie e-bony towarowe o wartości 25 zł, a raz w tygodniu – konsolę Xbox one S, vouchery Xbox Live o wartości 100 zł oraz bony towarowe o wartości 25 zł. Już 18 kwietnia startuje kolejna odsłona konkursu.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE