Connect with us

Kaja Godek „zakłada” call center

OUTSOURCING

Kaja Godek „zakłada” call center

Kaja Godek, najbardziej znana działaczka ruchów pro-life, która ostatnio zaatakowała posłów PiS, WOŚP i Jurka Owsiaka, zakomunikowała wczoraj uruchomienie specjalnego call center.

Godek i jej „Fundacja Życie i Rodzina” chce skontaktować się ze wszystkimi osobami, które pomagały zbierać podpisy pod obywatelskim projektem „Zatrzymaj Aborcję”.

Godek chce uruchomić call center po tym, jak w miniona środę posłowie PiS zagłosowali za wstrzymaniem prac nad ustawą całkowicie zakazującą aborcji w Polsce. Za przyjęciem ustawy na Komisji Polityki Społecznej i Rodziny głosowały tylko trzy osoby. 29 zagłosowało przeciw. To mocno zdenerwowało działaczkę.

– Będziemy przy pomocy specjalnie stworzonego call center docierać do osób, które zbierały podpisy pod tą ustawą. To jest kilkadziesiąt tysięcy osób w skali całej Polski. Te osoby będziemy informować o tym, jak przebiegają prace nad projektem, pod którym te osoby podpisy zbierały i pod którym te podpisy składały – powiedziała Radiu Maryja Kaja Godek.

Jak dowiedzieliśmy się w fundacji za realizację akcji telemarketingowych odpowiedzialne będzie outsourcingowe call center, w którym pracować będą przeszkolone przez fundację osoby. Nie zdradzono nam ani tego, które contact center będzie realizowało akcję, ani ile osób odpowiedzialnych będzie za realizację projektu.

Fundacja zakłada, że w ciągu 2-3 tygodni wykonanych zostanie kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy telefonów do wolontariuszy zbierających podpisy pod projektem. Jak poinformowała naszą redakcję fundacja chce w ten sposób dotrzeć do około 1 mln Polaków.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE