Connect with us

Dobre praktyki banku Credit Agricole wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

ZASOBY LUDZKIE

Dobre praktyki banku Credit Agricole wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

20 dobrych praktyk banku Credit Agricole zostało wyróżnionych w najnowszym raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Raport to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Wśród zaprezentowanych w publikacji działań banku znalazło się 5 długoterminowych i 15 zgłoszonych po raz pierwszy. Nowe wyróżnione inicjatywy to między innymi: warsztaty dla studentów w ramach programu „Świeża krew do pierwszej pracy”, projekt „Work-life balance” zachęcający pracowników banku do aktywności pozazawodowej, czy udział w Europejskim Wyzwaniu Rowerowym. W gronie inicjatyw podejmowanych przez Credit Agricole od kilku lat wyszczególniono m.in.: Kodeks Etyki Credit Agricole Bank Polska i program „Dzielimy się wiedzą”.

– Cieszymy się, że społeczne działania naszego banku są doceniane i wyróżniane. Dążymy do tego, by podejmowane przez nas inicjatywy odpowiadały na potrzeby naszych klientów, pracowników i pozostałych interesariuszy – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agricole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR w banku. – To niezwykle ważne, by biznes nie koncentrował się jedynie na sprzedaży i zysku, ale aby miał świadomość swojego oddziaływania na otoczenie i uwzględniał to w strategii swojego działania.

W najnowszym Raporcie “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju. To ponad 300 praktyk więcej niż w ubiegłorocznym raporcie i kolejny rekord w 16 letniej historii publikacji, pokazujący systematyczny i coraz bardziej intensywny rozwój koncepcji CSR (corporate social responsibility) w naszym kraju.

Tegoroczna edycja raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, jest drugą, w której do inicjatyw firm przyporządkowane zostały Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W ten sposób FOB przyłącza się do promocji Celów, zachęcając wszystkie firmy, aby tworząc i realizując pojedyncze działania i całe strategie odpowiedzialnego biznesu − brały pod uwagę wyzwania zrównoważonego rozwoju zdefiniowane na poziomie globalnym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE