Czy tylko braki kadrowe to największy problem z dodzwanialnością do call center[2] – pyta Karol Bancerz podczas debaty eksperckiej na #gdziejestdialla 22 marca 2018 w Teatrze Kamienica.
Zdaniem Karola Fronia z Contact Center[3] One najsłabszym ogniwem jest konsultant. Gdy telemarketerowi brak jest umiejętności miękkich, gdy brak mu zaangażowania i fachowych szkoleń, zaczyna obsługiwać klienta w najmniej oczekiwany sposób. Zdaniem Sylwii Sulkowskiej z Bancovo to właśnie niska jakość jest istotnym elementem, który stanowi problem w kontakcie z wieloma call centers.
Krzysztof Guzikowski (Altar) zwraca uwagę jeszcze na system contact center[1], który ma wpływ na frustrację telemarketerów, a to na jakość obsługi klienta – Obsługa klienta musi przebiegać płynnie – podkreśla Guzikowski.
Ale nie ma nic gorszego, gdy przy każdym kontakcie z call center dzwoniący klient uzyskuje różne, często sprzeczne informacje… Zobaczcie co o tym myślą paneliści.