Connect with us

Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

ROZMOWY

Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

Czy tylko braki kadrowe to największy problem z dodzwanialnością do call center – pyta Karol Bancerz podczas debaty eksperckiej na #gdziejestdialla 22 marca 2018 w Teatrze Kamienica. 

Zdaniem Karola Fronia z Contact Center One najsłabszym ogniwem jest konsultant. Gdy telemarketerowi brak jest umiejętności miękkich, gdy brak mu zaangażowania i fachowych szkoleń, zaczyna obsługiwać klienta w najmniej oczekiwany sposób. Zdaniem Sylwii Sulkowskiej z Bancovo to właśnie niska jakość jest istotnym elementem, który stanowi problem w kontakcie z wieloma call centers.

Krzysztof Guzikowski (Altar) zwraca uwagę jeszcze na system contact center, który ma wpływ na frustrację telemarketerów, a to na jakość obsługi klienta – Obsługa klienta musi przebiegać płynnie – podkreśla Guzikowski.

Ale nie ma nic gorszego, gdy przy każdym kontakcie z call center dzwoniący klient uzyskuje różne, często sprzeczne informacje… Zobaczcie co o tym myślą paneliści.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top