Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

Czy tylko braki kadrowe to największy problem z dodzwanialnością do call center – pyta Karol Bancerz podczas debaty eksperckiej na #gdziejestdialla 22 marca 2018 w Teatrze Kamienica.

Czy tylko braki kadrowe to największy problem z dodzwanialnością do call center[3] – pyta Karol Bancerz podczas debaty eksperckiej na #gdziejestdialla 22 marca 2018 w Teatrze Kamienica. 

Zdaniem Karola Fronia z Contact Center[1] One najsłabszym ogniwem jest konsultant. Gdy telemarketerowi brak jest umiejętności miękkich, gdy brak mu zaangażowania i fachowych szkoleń, zaczyna obsługiwać klienta w najmniej oczekiwany sposób. Zdaniem Sylwii Sulkowskiej z Bancovo to właśnie niska jakość jest istotnym elementem, który stanowi problem w kontakcie z wieloma call centers.

Krzysztof Guzikowski (Altar) zwraca uwagę jeszcze na system contact center[2], który ma wpływ na frustrację telemarketerów, a to na jakość obsługi klienta – Obsługa klienta musi przebiegać płynnie – podkreśla Guzikowski.

Ale nie ma nic gorszego, gdy przy każdym kontakcie z call center dzwoniący klient uzyskuje różne, często sprzeczne informacje… Zobaczcie co o tym myślą paneliści.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. system contact center. (nazywany także systemem call center) to rozwiązanie informatyczne, system komputerowy, który zapewnia poprawne kolejkowanie i kierowanie przychodzących połączeń…
3. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts