Connect with us

Marek Szul po 12 latach odchodzi z Transcom

OUTSOURCING

Marek Szul po 12 latach odchodzi z Transcom

Marek Szul, dotychczasowy Country Manager w firmie Transcom Worldwide Poland, zakończył współpracę z firmą 1 kwietnia. Informacją o swoim odejściu podzielił się na portalu LinkedIn.

Dziękuję wszystkim, którzy na przełomie tych lat obdarowywali mnie zaufaniem. Dziękuję, że z ogromną pasją, zaangażowaniem i radością tworzyliście wyjątkowe warunki pracy, a przede wszystkim atmosferę, w której niemożliwe stawało się realne. Jestem wdzięczny, że mogłem włożyć w tę firmę część siebie, a jednocześnie rozwijać swoje kompetencje oraz z sukcesem budować karierę zawodową.” – pisze Szul w swoim oświadczeniu na portalu LinkedIn.

Dziękuję wszystkim współpracownikom, cudownym ludziom, z którymi miałem przyjemność przebywania. Wasza energia, entuzjazm, pasja i zaangażowanie tworzyły niepowtarzalny klimat. Dziękuję za wszystkie wspólnie zrealizowane zadania. Życzę Wam siły i wytrwałości oraz samych sukcesów w waszym życiu zawodowym i prywatnym. Dziękuję partnerom biznesowym za lata owocnej, godnej naśladowania współpracy. Cieszę się, że w modelu outsourcingu, potrafiliśmy wypracować nienaganne relacje biznesowe, sprawnie realizować zadania i odnosić wspólnie sukcesy. Życzę dalszego, dynamicznego rozwoju.”

Marek Szul od 2010 roku był dyrektorem polskiego oddziału Transcom Worldwide. Z tym outsourcingowym call center związany jest od 2006 roku. Absolwent informatyki na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE