Connect with us

CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

Urzędy różnego szczebla od kilku lat mówią o ciągłym doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędzie. Kilka miast (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków czy Gdańsk) z powodzeniem prowadzą własne miejskie centra kontaktu. Czy urzędowe infolinie będą powszechniejsze? O tym w dzisiejszym programie CC TALK. Gościem programu jest Przemysław Gamdzyk, CEO firmy Evention, organizator konferencji „Klient w Urzędzie”.

Warszawska firma Evention, organizator wielu konferencji technologicznych i biznesowych, już po raz piąty zorganizowało konferencję „Klient w urzędzie”. W ubiegłym roku spotkało się na niej we Wrocławiu prawie 150 osób – przedstawicieli najróżniejszych urzędów z całej Polski. W tym roku spotkanie odbywa się w Gdańsku i z całą pewnością będzie jedną z najważniejszych konferencji dotyczących obsługi klienta w tym roku.

Branżowym patronem medialnym wydarzenia jest – jak co roku – portal CCNEWS.pl.

Przemysław Gamdzyk
Codziennie pochłania go rozwój biznesu. Z pasją tworzy koncepcje nowych spotkań i ich formatów. Buduje agendy konferencji, spinając razem ciekawych prelegentów i wartościowy kontent. Od 20 lat jest związany z rynkiem teleinformatycznym w Polsce. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych. Przez wiele lat związany z Computerworld, CIO w wydawnictwie IDG. Był dziennikarzem, redaktorem, szefem działu eventów, dyrektorem programów dla kadry kierowniczej. Za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w online czy w formie fizycznych spotkań. Absolwent wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Komunikacji Społecznej IBL PAN.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top