Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

To gdzie jest ta Dialla?

Zrozumienie gdzie i czym jest Dialla może początkowo nastręczać dużo problemów. Bo jak znaleźć to, co jest – jak powiedział podczas prezentacji Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications – wszędzie?

Zrozumienie gdzie i czym jest Dialla może początkowo nastręczać dużo problemów. Bo jak znaleźć to, co jest – jak powiedział podczas prezentacji Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications – wszędzie?

Dialla to telefoniczna konsultantka realizująca najpopularniejsze procesy telefonicznej obsługi klientów. Działa jak typowy wirtualny sekretariat, ale jest robotem-recepcjonistką i gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Ponadto Dialla łatwo integruje się z posiadanymi już przez klienta systemami. Składa się ona z modułów, które można łatwo konfigurować w zależności od potrzeb. Przykładowo, w branży medycznej można użyć modułu umawiania wizyt, a jeśli zajdzie potrzeba – dołączyć do niego kolejne, np. służące do call-routingu lub odbioru wyników badań. To sprawia, że Dialla jest wszystkim tym, co sprawia, że przeciętnemu Kowalskiemu żyje się lepiej, a jeśli nie lepiej, to przynajmniej wygodniej.

Co czeka nas w najbliższym czasie? O tym opowiada twórca Dialli – Dawid Wójcicki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Niemal 19 mln zł od NCBiR dla SentiOne

SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta, otrzyma niemal 19 mln zł dofinansowania od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój swojej technologii sztucznej inteligencji. To do tej pory najwyższa kwota przyznana przez NCBiR na rozwój konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Środki te przysłużą się do rozwoju wszystkich produktów SentiOne, czyli monitoringu internetu opartego o AI oraz chatbotów i voicebotów.
Czytaj więcej

Firmy czeka fala automatyzacji pracy i procesów

Do 2024 r. firmy obniżą koszty operacyjne o 30 proc. dzięki łączeniu technologii automatyzujących procesy biznesowe oraz ich przemodelowaniu - wynika z analizy Gartnera. Niepewność ekonomiczna w czasie pandemii skłoniła wiele firm do ograniczenia kosztów i poprawienia efektywności operacyjnej. Pomimo ogólnych cięć wydatków wzrosły inwestycje w transformację cyfrową, w szczególności w automatyzację procesów biznesowych.
Czytaj więcej

Przed nami głosowe przelewy – dzięki robotyzacji

Nietrudno sobie wyobrazić Siri czy Alexę realizującą za nas płatność za kablówkę czy telefon. Takie funkcjonalności oba rozwiązania już oferują. Na razie tylko w USA czy Wielkiej Brytanii, ale wkrótce może się to zmienić. A to za sprawą Milli, która w Banku Millenium pomoże nam głosowo zrealizować taką transakcję. Na razie tylko przez aplikację w telefonie. Ale zawsze to jakiś dobry początek.