Connect with us

To gdzie jest ta Dialla?

AUTOMATYZACJA

To gdzie jest ta Dialla?

Zrozumienie gdzie i czym jest Dialla może początkowo nastręczać dużo problemów. Bo jak znaleźć to, co jest – jak powiedział podczas prezentacji Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications – wszędzie?

Dialla to telefoniczna konsultantka realizująca najpopularniejsze procesy telefonicznej obsługi klientów. Działa jak typowy wirtualny sekretariat, ale jest robotem-recepcjonistką i gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Ponadto Dialla łatwo integruje się z posiadanymi już przez klienta systemami. Składa się ona z modułów, które można łatwo konfigurować w zależności od potrzeb. Przykładowo, w branży medycznej można użyć modułu umawiania wizyt, a jeśli zajdzie potrzeba – dołączyć do niego kolejne, np. służące do call-routingu lub odbioru wyników badań. To sprawia, że Dialla jest wszystkim tym, co sprawia, że przeciętnemu Kowalskiemu żyje się lepiej, a jeśli nie lepiej, to przynajmniej wygodniej.

Co czeka nas w najbliższym czasie? O tym opowiada twórca Dialli – Dawid Wójcicki.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top