To gdzie jest ta Dialla?

Zrozumienie gdzie i czym jest Dialla może początkowo nastręczać dużo problemów. Bo jak znaleźć to, co jest – jak powiedział podczas prezentacji Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications – wszędzie?

Zrozumienie gdzie i czym jest Dialla może początkowo nastręczać dużo problemów. Bo jak znaleźć to, co jest – jak powiedział podczas prezentacji Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications – wszędzie?

Dialla to telefoniczna konsultantka realizująca najpopularniejsze procesy telefonicznej obsługi klientów. Działa jak typowy wirtualny sekretariat, ale jest robotem-recepcjonistką i gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Ponadto Dialla łatwo integruje się z posiadanymi już przez klienta systemami. Składa się ona z modułów, które można łatwo konfigurować w zależności od potrzeb. Przykładowo, w branży medycznej można użyć modułu umawiania wizyt, a jeśli zajdzie potrzeba – dołączyć do niego kolejne, np. służące do call-routingu lub odbioru wyników badań. To sprawia, że Dialla jest wszystkim tym, co sprawia, że przeciętnemu Kowalskiemu żyje się lepiej, a jeśli nie lepiej, to przynajmniej wygodniej.

Co czeka nas w najbliższym czasie? O tym opowiada twórca Dialli – Dawid Wójcicki.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Chatboty zgodne z RODO

Wirtualni asystenci to rozwiązanie coraz powszechniej wykorzystywane w obszarze obsługi klienta. Według raportu Global Market Insights globalny rynek chatbotów rośnie o ponad 30 proc. rocznie i do 2024 roku osiągnie wartość 1,34 mld USD. Firmy korzystające z takiej formy komunikacji z klientami muszą pamiętać o zapewnieniu zgodności przetwarzanych danych osobowych z wytycznymi RODO.