Connect with us

Szanse i zagrożenia uruchomienia call center w swojej firmie

OUTSOURCING

Szanse i zagrożenia uruchomienia call center w swojej firmie

Uruchomienie nowego kanału sprzedaży, jakim jest telemarketing, daje niewątpliwe i wręcz często natychmiastowe korzyści dla Twojej firmy. Wraz z rozwojem nowego kanału pojawiają się także zagrożenia, których pojawienie się można przewidzieć i należy się na nie przygotować.

Jakie to szanse i zagrożenia? Zapraszam do filmu.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży przez telefon,
pobierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”

Avatar

Pomagam firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż oraz lepiej zarządzać zespołami. Mam 9 lat doświadczenia w pracy z sprzedaży, jestem przedsiębiorcą, trenerem rozwoju osobistego, coachem biznesu, kariery, sprzedaży i konsultantem. Pomagam wdrażać strategię telemarketingową w firmie. Od stworzenia cyklu szkoleniowego dla pracowników, po wyszkolenie ich w sprzedaży, a także przeszkolenie kadry menadżerskiej w zakresie planowania, kontroli, rozliczania i kierowania zespołem sprzedaży. Napisz do mnie jeśli: - Twój zespół nie sprzedaje lub sprzedaje za mało - Twoja kadra menadżerska potrzebuje pomocy w zarządzaniu - Potrzebujesz doświadczonego handlowca, który pomoże podnieść sprzedaż - Zamierzasz otworzyć/rozwinąć dział telemarketingowy w swojej firmie - Potrzebujesz przeprowadzić pracowników przez skuteczne procesy coachingowe Od 2007 roku pracuję w branży call center, od 2010 na stanowiskach kierowniczych. Od 2013 jestem członkiem zarządu i współwłaścicielem Contact Center One Sp. z o.o. Zbudowałem je w oparciu o unikalny model biznesowy - plemię. Nie czekaj, pisz: karol.fron@onecc.pl, karolfron.pl.

Skomentuj

POPULARNE

To Top