Connect with us

Najlepszy Team Manager i Zespół – nowe kategorie w konkursie Złota Słuchawka 2018

EVENTY

Najlepszy Team Manager i Zespół – nowe kategorie w konkursie Złota Słuchawka 2018

Do 16 kwietnia trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji najważniejszego konkursu branży cc w Polsce. W tym roku organizacje wykorzystujące w swoich działaniach struktury zdalnej obsługi klienta będą mogły zgłosić do konkursu swoich przedstawicieli w dwóch nowych kategoriach: “Najlepszy Team Manager Contact Center” oraz “Najlepszy Zespół Contact Center”. Cały czas wybierani są także zwycięzcy w dotychczasowych kategoriach, czyli: “Doskonała komunikacja z klientami”, “Wewnętrzne doskonalenie cc” oraz “Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc”.

Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk zarządzania cc oraz firm i osób budujących profesjonalizm branży cc. Misją SMB jest tworzenie i promowanie najlepszych standardów działania dlatego zwycięzcy i uczestnicy konkursu będą zapraszani do prezentowania swoich projektów i zgłoszeń w ramach różnorodnych wydarzeń branżowych w kolejnych miesiącach.

Udział w konkursie jest świetną okazją do promocji najwyższej jakości działania firm wykorzystujących cc, a także doskonałym narzędziem motywacji ludzi i zespołów w tych organizacjach. Zwycięstwo w konkursie zapewnia prestiż i możliwość posługiwania się uznanym znakiem jakości. Szczegóły tegorocznej edycji konkursu znajdują się na stronie internetowej www.zlotasluchawka.pl.

Zwieńczenie obu konkursów ma miejsce na uroczystej gali, w trakcie której wręczane są nagrody dla zwycięzców. Gala jest największym spotkaniem przedstawicieli branży cc w Polsce. W tym roku odbędzie się ona 24 maja w warszawskim Teatrze Capitol. Uczestnicy konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka otrzymują zaproszenia na galę w ramach zgłoszeń. Wejściówki na Galę są także do kupienia w biurze SMB.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE