Najlepszy Team Manager i Zespół – nowe kategorie w konkursie Złota Słuchawka 2018

Do 16 kwietnia trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji najważniejszego konkursu branży cc w Polsce. W tym roku organizacje wykorzystujące w swoich działaniach struktury zdalnej obsługi klienta będą mogły zgłosić do konkursu swoich przedstawicieli w dwóch nowych kategoriach: “Najlepszy Team Manager Contact Center” oraz “Najlepszy Zespół Contact Center”. Cały czas wybierani są także zwycięzcy w dotychczasowych kategoriach, czyli: “Doskonała komunikacja z klientami”, “Wewnętrzne doskonalenie cc” oraz “Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc”.

Do 16 kwietnia trwa przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji najważniejszego konkursu branży cc w Polsce. W tym roku organizacje wykorzystujące w swoich działaniach struktury zdalnej obsługi klienta będą mogły zgłosić do konkursu swoich przedstawicieli w dwóch nowych kategoriach: “Najlepszy Team Manager Contact Center[1]” oraz “Najlepszy Zespół Contact Center”. Cały czas wybierani są także zwycięzcy w dotychczasowych kategoriach, czyli: “Doskonała komunikacja z klientami”, “Wewnętrzne doskonalenie cc” oraz “Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing cc”.

Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk zarządzania cc oraz firm i osób budujących profesjonalizm branży cc. Misją SMB jest tworzenie i promowanie najlepszych standardów działania dlatego zwycięzcy i uczestnicy konkursu będą zapraszani do prezentowania swoich projektów i zgłoszeń w ramach różnorodnych wydarzeń branżowych w kolejnych miesiącach.

Udział w konkursie jest świetną okazją do promocji najwyższej jakości działania firm wykorzystujących cc, a także doskonałym narzędziem motywacji ludzi i zespołów w tych organizacjach. Zwycięstwo w konkursie zapewnia prestiż i możliwość posługiwania się uznanym znakiem jakości. Szczegóły tegorocznej edycji konkursu znajdują się na stronie internetowej www.zlotasluchawka.pl.

Zwieńczenie obu konkursów ma miejsce na uroczystej gali, w trakcie której wręczane są nagrody dla zwycięzców. Gala jest największym spotkaniem przedstawicieli branży cc w Polsce. W tym roku odbędzie się ona 24 maja w warszawskim Teatrze Capitol. Uczestnicy konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka otrzymują zaproszenia na galę w ramach zgłoszeń. Wejściówki na Galę są także do kupienia w biurze SMB.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *