Connect with us

Kiedy warto i opłaca się uruchomić telemarketing w firmie?

EKSPERCI

Kiedy warto i opłaca się uruchomić telemarketing w firmie?

W dobie wszechobecnego internetu, mnogości ofert i sklepów w których klient może kupić dowolny produkt lub usługę, każda firma zastanawia się nad tym w jaki sposób zwiększyć ilość klientów. Jednym z pomysłów jest poszerzenie spektrum działania swojej firmy o nowy kanał sprzedażowy, jakim jest telemarketing.

W tym nagraniu podpowiem Ci kiedy opłaca się i kiedy warto uruchomić w swojej firmie kanał sprzedaży telefonicznej.

Jeśli uważasz ten temat za wartościowy, poleć go dalej lub oznacz w komentarzu kogoś, komu może się przydać. Dziękuję ?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak sprzedawać przez telefon, odbierz bezpłatny poradnik „Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”

Avatar

Pomagam firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż oraz lepiej zarządzać zespołami. Mam 9 lat doświadczenia w pracy z sprzedaży, jestem przedsiębiorcą, trenerem rozwoju osobistego, coachem biznesu, kariery, sprzedaży i konsultantem. Pomagam wdrażać strategię telemarketingową w firmie. Od stworzenia cyklu szkoleniowego dla pracowników, po wyszkolenie ich w sprzedaży, a także przeszkolenie kadry menadżerskiej w zakresie planowania, kontroli, rozliczania i kierowania zespołem sprzedaży. Napisz do mnie jeśli: - Twój zespół nie sprzedaje lub sprzedaje za mało - Twoja kadra menadżerska potrzebuje pomocy w zarządzaniu - Potrzebujesz doświadczonego handlowca, który pomoże podnieść sprzedaż - Zamierzasz otworzyć/rozwinąć dział telemarketingowy w swojej firmie - Potrzebujesz przeprowadzić pracowników przez skuteczne procesy coachingowe Od 2007 roku pracuję w branży call center, od 2010 na stanowiskach kierowniczych. Od 2013 jestem członkiem zarządu i współwłaścicielem Contact Center One Sp. z o.o. Zbudowałem je w oparciu o unikalny model biznesowy - plemię. Nie czekaj, pisz: karol.fron@onecc.pl, karolfron.pl.

Skomentuj

POPULARNE

To Top