Connect with us

CC TALK: Grzegorz Grabski z Systell o cienkiej granicy między systemami CC a CRM

VIDEO

CC TALK: Grzegorz Grabski z Systell o cienkiej granicy między systemami CC a CRM

Gdy przyjrzymy się nieco uważniej systemom CRM a Contact Center dojdziemy do wniosku, że oba systemy bardzo często nie różnią się zanadto. System CRM w połączeniu z funkcjami call center staje się kolejnym systemem dla contact center…

Dlatego dzisiejszym gościem programu CC TALK jest prezes zarządu firmy Systell – dostawcy systemu Systell Contact Center. To także pierwszy dostawca, który oferuje usługi w zakresie Interim Management.

 

Grzegorz Grabski – Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Od ponad 15 lat Co-founder & CEO w firmie Systell w której odpowiedzialny min. za obszary związane z rozwojem oraz sprzedażą. Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE