Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Czym jest Brilliance? Czyli co daje dialogowe podejście do automatyzacji

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

O technologii tej opowiadał w Teatrze Kamienica, podczas eventu #GdzieJestDialla (22.03.2018) prezes zarządu Voicetel Communications – Dawid Wójcicki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Media Społecznościowe idą w kierunku Video

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl.