Czym jest Brilliance? Czyli co daje dialogowe podejście do automatyzacji

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

O technologii tej opowiadał w Teatrze Kamienica, podczas eventu #GdzieJestDialla (22.03.2018) prezes zarządu Voicetel Communications – Dawid Wójcicki.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

McKinsey: wykorzystanie sztucznej inteligencji wygeneruje dodatkowo nawet 5,8 bln dolarów

Amerykańska firma doradcza szacuje, że zastosowanie sztucznej inteligencji może wygenerować światowej gospodarce od 3,5 do nawet 5,8 bln dolarów rocznie. McKinsey przeanalizował ponad 400 projektów wykorzystujących AI w 19 branżach. Największym beneficjentem wykorzystania sztucznej inteligencji jest handel oraz obszar marketingu i sprzedaży.
Read More

AI ma odciążyć konsultantów infolinii Warty

Warta wdraża dwa projekty bazujące na technologii sztucznej inteligencji. Pierwszym z nich jest projekt służący rozpoznawaniu obrazu przez AI, drugi natomiast – na rozpoznawaniu mowy. Oba projekty mają być wdrożone w drugiej połowie tego roku i mają służyć odciążeniu pracą konsultantów contact center.
Read More

AI na dużą skalę wejdzie na rynek w ciągu 3-5 lat

Rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji zmienią oblicze globalnego rynku pracowniczego. Systemy automatyczne zastąpią pracowników wykonujących najprostsze zawody i doprowadzą do stworzenia nowych miejsc pracy w branży IT. Na upowszechnienie się sztucznej inteligencji powinni przygotować się zarówno przedsiębiorcy, którzy za kilka lat wykorzystają ją do optymalizacji pracy, jak i sektor rządowy, który powinien wypracować rozwiązania ułatwiające i regulujące rozwój projektów wykorzystujących samouczące się algorytmy. Światowa gospodarka dzięki SI może zanotować wzrost nawet o 1 proc.