Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Czym jest Brilliance? Czyli co daje dialogowe podejście do automatyzacji

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

O technologii tej opowiadał w Teatrze Kamienica, podczas eventu #GdzieJestDialla (22.03.2018) prezes zarządu Voicetel Communications – Dawid Wójcicki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Technologia nie zabierze roboty finansiście

Rewolucja cyfrowa gwałtownie przeobraża sposób funkcjonowania sektora finansowego i jego pracowników. Według globalnych badań PwC, 81% dyrektorów w sektorze bankowym jest zaniepokojonych szybkością zmian technologicznych, które zachodzą w ich branży. Jednocześnie raport CIMA ujawnia, że aż 83% finansistów uważa automatyzację i robotyzację za pozytywne zjawiska, które przyspieszą ich pracę i zwiększą efektywność. Te dane obrazują obawy i nadzieje, jakie budzi technologia w świecie finansów. Jedno jest pewne: idą zmiany.
Czytaj więcej

Czemu aż tak irytują nas infolinie?

Dzwonisz kilka razy, czekasz a na koniec dowiadujesz się, że najlepiej wysłać mail lub zadzwonić pod zupełnie inny numer. Tak niestety kończy się część rozmów z obsługą klienta czyli infolinią. Zamiast załatwienia sprawy przychodzi irytacja.
Czytaj więcej

Chatboty zgodne z RODO

Wirtualni asystenci to rozwiązanie coraz powszechniej wykorzystywane w obszarze obsługi klienta. Według raportu Global Market Insights globalny rynek chatbotów rośnie o ponad 30 proc. rocznie i do 2024 roku osiągnie wartość 1,34 mld USD. Firmy korzystające z takiej formy komunikacji z klientami muszą pamiętać o zapewnieniu zgodności przetwarzanych danych osobowych z wytycznymi RODO.
Czytaj więcej

Jakie perspektywy ma przed sobą telesprzedaż?

Polski rynek usług call centre rośnie w tempie 9% rocznie. Szacujemy, że w Polsce w telemarketingu znajduje zatrudnienie około ponad 200 tysięcy osób. Dodatkowo polski rynek jest bardzo konkurencyjny w tej części Europy (dobra infrastruktura, wykwalifikowany personel, stabilna sytuacja polityczno-ekonomiczna).