Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Czym jest Brilliance? Czyli co daje dialogowe podejście do automatyzacji

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

O technologii tej opowiadał w Teatrze Kamienica, podczas eventu #GdzieJestDialla (22.03.2018) prezes zarządu Voicetel Communications – Dawid Wójcicki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Zakaz blokowania geograficznego wpłynie na e-commerce, usługi w chmurze oraz obsługę klienta

Scalenie rynków państw Unii Europejskiej jest jednym z głównych założeń, od kilku lat konsekwentnie realizowanych w praktyce. Kolejnym etapem tej polityki będzie wprowadzenie pod koniec tego roku, nowej dyrektywy. Sprawi ona, że już od 3 grudnia 2018 r . sklepy internetowe stracą możliwość blokowania dostępu do swoich stron klientom z krajów UE.