Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

8 błędów, które nie pozwalają zamknąć sprzedaż

Praca telemarketera do łatwych nie należy – do czego nie muszę chyba nikogo przekonywać. Prócz realnych atutów, do których zaliczyć można: wykształcenie i odpowiednie sprofilowanie kompetencji miękkich oraz usprawnienie zdolności komunikacyjnych i negocjacyjnych, ma również swoje trudne aspekty, których neutralizowanie wymaga nieustannej pracy.

Total
4
Shares
Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Elastyczne podejście do transakcji a wzrost konwersji

Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze.
więcej

Człowiek czy maszyna?

Dla większości managerów tematyka sztucznej inteligencji i automatyzacji nie jest już czymś zupełnie obcym. Ciągle jednak nie wiemy dużo, bo i nie było dotychczas dużo zakończonych sukcesem wdrożeń. Wojciech Glapa opowie o tym na czym powinniśmy opierać swój biznes, na czym powinniśmy skupić się wdrażając elementy AI (SI).