Connect with us

II spotkanie Asów Sprzedaży

EVENTY

II spotkanie Asów Sprzedaży

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas drugiej edycji ZGRUPOWANIA ASÓW SPRZEDAŻY, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” w dniach 17-18 maja w Warszawie.

Pierwszego dnia Zgrupowania, podczas meczu, doświadczeni sprzedawcy podzielą się z uczestnikami swoimi patentami sprzedażowymi: od planowania pracy sprzedażowej, przez segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć efektywność podejmowanych działań, po skuteczną prezentację oferty i obsługę posprzedażową, która pomoże zbudować długofalowe relacje z klientem.

Wystąpią: Elżbieta Sawczuk, Agnieszka Grostal, Tomasz Kalko, Robert Noworolski, Karol Forń oraz Tomasz Targosz, który poprowadzi całą imprezę. Gościem specjalnym będzie Lech Dworaczyński.

Drugiego dnia uczestników czeka dogrywka, w ramach której wezmą udział w trzech warsztatach:

  • Praca z potrzebami, czyli jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową,
  • Negocjacje – jak sprawić, aby cena przestała być ważna dla klienta,
  • Gry handlowe klientów – jak w nie grać i nie przegrać.

Warsztaty poprowadzą Tomasz Kalko, Renata Kozłowska oraz Tomasz Targosz.
Patronat medialny nad Zgrupowaniem objęli: ccnews.pl, „Szef Sprzedaży” oraz „E-commerce & Digital Marketing”.

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl
Strona wydarzenia na Facebooku: http://bit.ly/2EYR5rO

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE