Connect with us

CCTALK: Piotr Sobolewski z Akademii Contact Center o zdobywaniu wiedzy przez managerów

VIDEO

CCTALK: Piotr Sobolewski z Akademii Contact Center o zdobywaniu wiedzy przez managerów

99% ankietowanych w badaniu dotyczącym potrzeb edukacyjnych managerów call center przeprowadzonych przez firmę Cludo odpowiedziało, że warto zdobywać nową wiedzę rynkową. Absolutnie nie zaskoczył mnie ten wynik – powiedział Karol Bancerz, prowadzący program CCTALK – Zaskoczyły jednak kolejne dane i dlatego o tym rozmawiam z Piotrem Sobolewskim z firmy Cludo, który jest także managerem Akademii Contact Center – dodaje.

Czym jest Akademia Contact Center? Akademia Contact Center to nowatorski pomysł firmy Cludo, dostawcy popularnego chmurowego systemu do call center. Akademia to ciągle powiększający się zbiór szkoleń video nagrywany przez znanych ekspertów branżowych. Dzięki przystępnej i atrakcyjnej formie przekazu oraz dostępności szkoleń na platformie internetowej – zdobywanie eksperckiej wiedzy jest teraz znacznie szybsze i prostsze.

Piotr Sobolewski, pedagog, manager Akademii Contact Center, właściciel firmy The New Answer, pomysłodawca i twórca programu EduAkcja – największej platformy e-learningowej dla nauczycieli w Polsce. Od początku swojej kariery zawodowej związany z tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnej edukacji. Współpracował z organizacjami pozarządowymi, administracją rządową oraz małym, średnim i dużym biznesem.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE