99% ankietowanych w badaniu dotyczącym potrzeb edukacyjnych managerów call center[1] przeprowadzonych przez firmę Cludo odpowiedziało, że warto zdobywać nową wiedzę rynkową. Absolutnie nie zaskoczył mnie ten wynik – powiedział Karol Bancerz, prowadzący program CCTALK – Zaskoczyły jednak kolejne dane i dlatego o tym rozmawiam z Piotrem Sobolewskim z firmy Cludo, który jest także managerem Akademii Contact Center – dodaje.
Czym jest Akademia Contact Center[2]? Akademia Contact Center to nowatorski pomysł firmy Cludo, dostawcy popularnego chmurowego systemu do call center. Akademia to ciągle powiększający się zbiór szkoleń video nagrywany przez znanych ekspertów branżowych. Dzięki przystępnej i atrakcyjnej formie przekazu oraz dostępności szkoleń na platformie internetowej – zdobywanie eksperckiej wiedzy jest teraz znacznie szybsze i prostsze.
Piotr Sobolewski, pedagog, manager Akademii Contact Center, właściciel firmy The New Answer, pomysłodawca i twórca programu EduAkcja – największej platformy e-learningowej dla nauczycieli w Polsce. Od początku swojej kariery zawodowej związany z tworzeniem i wdrażaniem nowoczesnej edukacji. Współpracował z organizacjami pozarządowymi, administracją rządową oraz małym, średnim i dużym biznesem.