Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Speech Analytics

Analityka mowy polega na śledzeniu treści rozmowy pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Istnieje analiza mowy on-line, która pozwala na śledzenie i oznaczanie wypowiadanych słów przez konsultanta lub

Credit Agricole poszerza dostęp do aplikacji mobilnej dla klientów MŚP

Credit Agricole udostępnił najnowszą wersję swojej aplikacji mobilnej CA24. Znalazło się w niej kilka użytecznych nowości, na które czekali klienci.

Credit Agricole udostępnił najnowszą wersję swojej aplikacji mobilnej CA24. Znalazło się w niej kilka użytecznych nowości, na które czekali klienci.

Najważniejszą nowością jest możliwość podpięcia do aplikacji rachunków firmowych i korzystania z nich tak samo jak z rachunków indywidualnych. – Klient, który posiada dostęp do profilu indywidualnego i firmowego loguje się do aplikacji jednym hasłem i może przełączać widok pomiędzy tymi profilami, bez konieczności przelogowywania. Jeśli użytkownik posiada kilka rachunków, może ustanowić jeden domyślny, który wyświetli się bezpośrednio po zalogowaniu. A jeśli ktoś prowadzi kilka firm, to każda z nich będzie prezentowana w ramach osobnego profilu – informuje Michał Czurabski, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej z Credit Agricole.

Inną nowością jest automatyczna prezentacja salda na rachunku bezpośrednio po uruchomieniu aplikacji. Użytkownik (zarówno indywidualny, jak i firmowy) może łatwo sprawdzić ile ma środków na koncie, bez konieczności logowania się – wystarczy, że kliknie w ikonkę na ekranie. Klient sam decyduje, czy woli sprawdzać saldo przedstawione jako rzeczywistą wartość liczbową, czy też jako procent ustalonej wcześniej kwoty.

CA24 Mobile wyróżnia się na rynku możliwością założenia mobilnej lokaty firmowej. Lokata zakładana w ten sposób ma oprocentowanie wyższe o 0,3 proc. od lokat dla firm dostępnych standardowo np. w placówkach bankowych.

Warto także wspomnieć, że gama obsługi języków aplikacji CA24 Mobile została rozszerzona o dwa kolejne języki (oprócz polskiego i angielskiego): francuski i ukraiński.

Z nowej wersji aplikacji CA24 Mobile mogą korzystać wszyscy użytkownicy systemów Android (od wersji 4.0), iOS (od wersji 10) oraz Windows Phone (od wersji 8). Klienci, którzy dotychczas nie korzystali z serwisu mobilnego Credit Agricole, muszą podpisać umowę bankowości elektronicznej. Mogą to zrobić w dowolnej placówce banku, a także za pomocą serwisu internetowego.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.