Connect with us

V edycja konferencji „Klient w Urzędzie” – o nowoczesnej obsłudze interesanta

EVENTY

V edycja konferencji „Klient w Urzędzie” – o nowoczesnej obsłudze interesanta

„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie. Rozwój i modernizacja sposobów na efektywną obsługę interesanta w sektorze publicznym potęguje potrzebę poznawania trendów i wdrażania konkretnych rozwiązań.

Zadanie ustandaryzowania procesów wydziałów spraw obywatelskich czy organizacyjnych, zgodne ze strategią władz centralnych, stoi przed każdą jednostką sektora publicznego.

„Klient w Urzędzie” jest miejscem spotkań osób na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta i zarządzanie tym procesem w poszczególnych jednostkach.

W edycji 2018 czekają na Państwa:

Sesje plenarne z udziałem władz miast – warsztaty – sesja pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli urzędowych centrów kontaktu – dyskusje roundtables

W programie konferencji, m.in.:

  • Wystąpienie otwierające z-cy Prezydenta ds. polityki gospodarczej – Aleksandry Dulkiewicz, Urząd Miejski w Gdańsku.
  • „Klient w urzędzie – daleko, a jednak tak blisko…
    Jak pokonać barierę odległości i zapewnić równie wysoki standard obsługi zdalnej jak przy bezpośredniej obecności klienta w urzędzie? – case study pierwszego w Polsce wdrożenia obsługi klienta przez wideoczat w sektorze public – rozmowa na żywo.
  • W jaki sposób RODO zmieni sposób i możliwości obsługi interesanta w urzędzie?
  • PANEL: Czy umiemy i potrzebujemy mierzyć efektywność centrów kontaktu w administracji publicznej? Czy warto porównywać ze sobą centra kontaktu w świecie administracji publicznej? Panel z przedstawicielami urzędowych centrów kontaktu.
  • Warsztaty fakultatywne: Obsługa Trudnego Interesanta. Celem warsztatów jest omówienie różnych przypadków tzw. trudnego klienta i sposobów jego obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych. Kontekst i uwarunkowania instytucji publicznej a doświadczenia biznesu.

Udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego jest bezpłatny.

Zgłoś swój udział już dziś!

 

Branżowym patronem medialnym wydarzenia jest portal CCNEWS.pl.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE