Connect with us

Skype for Business dostępny w serii matryc dźwiękowych ClearOne Converge Pro 2

TELEKOMUNIKACJA

Skype for Business dostępny w serii matryc dźwiękowych ClearOne Converge Pro 2

ClearOne, globalny lider w zakresie dostarczania rozwiązań do komunikacji głosowej i wizualnej, wprowadziła kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Skype for Business w jednostkach matryc CONVERGE Pro 2 jest od teraz dostępny poprzez bezpłatną aktualizację oprogramowania software i firmware.

Firma ClearOne wprowadziła aktualizację systemu, która umożliwia natywną rejestrację Skype for Busienss w serii matryc dźwiękowych CONVERGE Pro 2 DSP 48 V, 128 V i 128 V. Dzięki temu nawiązywanie połączeń telefonicznych, jak i Skype może się odbywać bez udziału komputera, bezpośrednio z poziomu matrycy

– CONVERGE Pro 2 z wbudowanym klientem Skype for Business zapewnia użytkownikom jeszcze szersze wykorzystanie posiadanych profesjonalnych systemów audiokonferencyjnych – powiedział Durai Ramachandiran, Dyrektor ds. Zarządzania Linią Produktu ClearOne. – Wszystkie urządzenia CONVERGE Pro 2 osiągają bardzo dobre wyniki w pomieszczeniach o różnej wielkości, dowolnej akustyce i dowolnym zastosowaniu, a wprowadzone ulepszenie systemu integruje go ze wszystkimi wyjątkowymi korzyściami, jakie ma do zaoferowania klientom Skype for Business.

Skype for Business w matrycach dźwiękowych CONVERGE Pro 2 jest dostępny poprzez bezpłatną aktualizację oprogramowania software i firmware i nie wymaga żadnych zmian w sprzęcie. Działa zarówno z chmurowym Office 365, jak i Skype for Business zainstalowanych na serwerach użytkownika. Umożliwia on konferencje audio typu punkt w punkt – „1:1”, wielostronne konferencje audio i dostęp do pełnej historii połączeń. Dodatkowo niedawno premierę miał CONVERGE Pro 2 Dialer nowy panel dotykowy oraz aplikacja na Adroid do zarządzania funkcjami matryc. CONVERGE pro 2 może działać w dwóch trybach: VoIP lub Skype for Business.

ClearOne CONVERGE Pro 2 to jedna z najbardziej zaawansowanych platform audio DSP do zastosowań do celów konferencyjnych i nagłośnieniowych. Platforma jest zoptymalizowana pod kątem współpracy z nowym mikrofonem panelowym Beamforming Mic Array 2inowym 2-kanałowym bezprzewodowym systemem mikrofonowym DIALOG 20 poprzez natywne połączenia.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE