Connect with us

CC TALK: Karol Froń z Contact Center One o trudnej sztuce motywacji telemarketerów

VIDEO

CC TALK: Karol Froń z Contact Center One o trudnej sztuce motywacji telemarketerów

Szacuje się, że prawie 70% rozmów telefonicznych w call center to połączenia wychodzące. Są to ankiety, umawianie spotkań… Ale większość to rozmowy sprzedażowe. I choć sposób sprzedaży bardzo się zmienił w ciągu ostatnich lat, to pozostaje jeden wspólny i niezmienny element – obiekcje.

Dlatego w dzisiejszym programie Karol Bancerz rozmawia z Karolem Froniem o trudnej sztuce sprzedaży przez telefon. Czy tak rzeczywiście jest? A może problemem jest klient i jego oczekiwania?

To, co najtrudniejsze podczas telesprzedaży z punktu widzenia pracownika, to nieustanne odmowy. Zanim telemarketer zetknie się z przychylną reakcją, musi przebić się przez dziesiątki odmów, czasem bardzo nieprzyjemnych. Obecnie uważa się nawet, że praca telemarketera jest jednym z najbardziej stresujących zawodów.

 

 

Karol Froń – Przedsiębiorca, mówca, trener i coach sprzedaży oraz zarządzania. Autor książki „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”, założyciel outsourcingowego Contact Center One –  firmy zatrudniającej 140 handlowców i marki Succes Mind – firmy, która otwiera głowę na sukcesy życiowe. Wykonał w życiu 30 tysięcy rozmów i jak sam mówi: „Wszyscy jesteśmy sprzedawcami”.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE