Connect with us

Unified Factory Easy integruje się z Zapier

SYSTEMY CC

Unified Factory Easy integruje się z Zapier

O tym, że to klient decyduje w jaki sposób skontaktuje się z firmą wiemy już od dawna. Z punktu klienta więc kanał nie ma znaczenia. Ale fakt ten ma ogromne znaczenie dla firmy. W małych firmach, w większości sytuacji, każdy kanał to oddzielne narzędzie. Efekt? Dane klientów znajdowały się w wielu miejscach i różnych aplikacjach.

Unified Factory poinformowało właśnie o udostępnieniu synchronizacji z Zapier. Zapier to idealne narzędzie do automatyzacji, które pozwala łatwo przenosić dane między platformami bez pomocy eksperta API. Dzięki integracji Unified Factory Easy i Zapiera w ciągu kilku chwil można połączyć się z setkami komplementarnych aplikacji biznesowych. Już teraz płynnie można przekazać informacje o nowych kontaktach między Unified Factory, a wybranymi narzędziami takimi jak Slack, GetResponse, Gmail, Salesforce czy ulubionymi platformami sklepowymi, bez tracenia dodatkowych godzin pracy.

Ciekawą funkcjonalnością jest integracja z systemami mailingowymi. Możliwości, jakie niesie integracja z Zapierem można także wykorzystać w sytuacji, gdy podczas obsługi klienta tworzymy jego profil w systemie Unified Factory Easy. Kiedy zapiszemy dane nowego klienta, automatycznie wybrane dane mogą trafić do systemu mailingowego by później wysłać do takiego klienta np. e-mailing.

Do czego można wykorzystać integrację Unified Factory Easy i Zapier?

  • Synchronizacji kontaktów pomiędzy Unified Factory Easy, a systemami mailingowymi (np. GetResponse, Mailchimp Freshmail)
  • Dodawanie i weryfikacji kontaktów na listach e-mailowych
  • Synchronizacji kontaktów pomiędzy systemami CRM a narzędziem Unified Factory Easy
  • Synchronizacji kontaktów pomiędzy platformami sklepowymi a narzędziem Unified Factory Easy
  • Wysyłki powiadomień o utworzeniu nowego kontaktu na komunikatorach typu Slack

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE