Connect with us

BANCOVO. wystartowało z obsługą klienta

IN-HOUSE

BANCOVO. wystartowało z obsługą klienta

Cyfrowa platforma BANCOVO. dająca dostęp online do ofert wielu banków i firm pożyczkowych uruchomiła właśnie – po fazie pozytywnie zakończonych testów Friends & Family – obsługę swoich klientów. Wspiera ją wdrożony właśnie system Altar Contact Center. Już niebawem klienci platformy będą mogli skorzystać także z wideoczatu i obsługi kanału social media.

– Ideą działalności BANCOVO. jest wnioskowanie o kredyt w prosty i łatwy sposób, bez wychodzenia z domu, czyli jak najmniej formalności, kredyt dostępny „tu i teraz”. Chcemy, aby tak też wyglądała obsługa w naszym contact center – by była sprawna i ukierunkowana na szybką pomoc klientowi – mówi Sylwia Sulkowska, Dyrektor ds. Contact Center. – W związku z tym od początku wiedzieliśmy, że system, z którego będziemy korzystać, musi działać „inteligentnie”, aby skutecznie wspierać konsultanta w rozmowie z klientem. Jesteśmy otwarci na potrzeby każdej z obsługiwanych osób, oferując taki sam, wysoki standard obsługi niezależnie od wybranego kanału komunikacji: strony www, telefonu, czatu/wideoczatu czy co-surfingu.

Wdrożenie systemu contact center w BANCOVO. poprzedziła szczegółowa analiza procesów i wymagań oraz konfiguracja aplikacji. Agenci obsługują klientów w ruchu przychodzącym, gdzie zapewniają wsparcie merytoryczne, udzielając szczegółowych informacji na różnych etapach obsługi wniosku o pożyczkę. Realizowane są też kampanie wychodzące telefoniczne i smsowe. BANCOVO. obsługuje mail, telefon, czat, sms i call me (opcja oddzwonienia do klienta natychmiast), a w najbliższym czasie wdroży wideoczat, obsługę klientów w social media oraz co-surfing, zapewniający wspólną, zdalną pracę online z klientem na stronie internetowej.

Altar Contact Center obsługuje kanał social media, traktując go jak pozostałe. Posty trafiają wprost do systemu i są automatycznie dystrybuowane do obsługi przez konsultantów wg wcześniej zdefiniowanych reguł – wyjaśnia Kamil Mazur, Key Account Manager z Altar Sp. zo.o. – Zapewnia to bliski kontakt z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Warto wyjść im naprzeciw i budować z nimi relacje w miejscu, w którym spędzają dużo czasu – dodaje Mazur.

W systemie Altar wykorzystano technologię WebRTC, służącą do komunikacji audio/video przez przeglądarkę, dzięki czemu na stanowisku agenta nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.

Wdrożenie w BANCOVO. jest kolejnym (po Wonga), jakie spółka Altar zrealizowała dla klienta z branży finansowej, działającym w segmencie pożyczek.

BANCOVO. to pierwsza w Polsce, w pełni cyfrowa, platforma pośrednictwa finansowego. Inwestorem projektu jest Alior Bank. BANCOVO. nie jest zwykłą porównywarką cen. Dzięki niej klienci uzyskają dostęp do rzeczywistych i aktualnych ofert wielu banków oraz firm pożyczkowych. W pierwszej kolejności fintech będzie oferował pożyczki gotówkowe, a później również kredyty hipoteczne i kredyty dla mikroprzedsiębiorstw.

Wnioskowanie o pożyczkę zostało maksymalnie uproszczone, ponad połowa pól uzupełnia się automatycznie z użyciem zaawansowanych narzędzi wykorzystujących machine learning, w oparciu o dostępne online zewnętrzne bazy danych. BANCOVO. przekonuje, że oferty klient zobaczy po jednej minucie od złożenia wniosku, a pieniądze może otrzymać nawet w 15 minut. BANCOVO. zgodnie z przewidywaniami ma szansę stać się najważniejszą firmą e-commerce w branży finansowej w Polsce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top