Connect with us

MoveApp wdraża pierwszego chatbota dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

AKTUALNOŚCI

MoveApp wdraża pierwszego chatbota dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

GPW Asystent to pierwszy bot w historii Giełdy, stworzony przez twórców aplikacji mobilnych z MoveApp (Grupa Me & My Friends). Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej, dotyczące emitentów.

Asystent działa w oparciu o platformę Facebook Messenger i wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz aplikacji do czatowania. Aby skorzystać z pomocy tego narzędzia wystarczy wybrać „GPW Asystent” na liście kontaktów w komunikatorze i wysłać wiadomość np. z nazwą spółki. W odpowiedzi otrzymamy aktualne notowania oraz inne przydatne informacje, dotyczące m.in. raportów bieżących czy okresowych.

– Bot GPW ma stać się wirtualnym asystentem, zapewniającym prosty i szybki dostęp do danych giełdowych. Docelowo będzie on dostarczał także wykresy notowań oraz umożliwi ustawianie indywidualnych powiadomień dla konkretnych spółek – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Creative Director z MoveApp

– Realizacja projektów takich jak GPW Asystent pozwala nam wykorzystać nowe technologie i rozwiązania komunikacyjne. Liczymy na to, że będzie ciekawym uzupełnieniem dla aplikacji mobilnej GPW i platformy GPWTr@der. – mówi Justyna Rachańska, p.o. Dyrektora Działu Komunikacji i Marketingu GPW.

Jest to pierwsza, pilotażowa odsłona narzędzia przeznaczonego zarówno dla inwestorów, jak i osób zainteresowanych rynkiem kapitałowym. „GPW Asystent” jest już dostępny dla użytkowników Messengera i jak zapowiadają pomysłodawcy z MoveApp – będzie stale rozwijany o nowe, przydatne dla inwestorów funkcje.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE