Connect with us

CC TALK: Krzysztof Guzikowski z Altar o tym jak zabrać się za budowanie własnego contact center?

VIDEO

CC TALK: Krzysztof Guzikowski z Altar o tym jak zabrać się za budowanie własnego contact center?

Na ogół pomysł zbudowania własnego contact center rodzi się pod wpływem chwili. Następuje intensywne poszukiwanie rozwiązań IT dla call center, które kończy się wyborem dostawcy systemu. Zatrudniamy pracowników, szkolimy ich i rozpoczynamy działanie. Po pewnym czasie jednak początkowe założenia zmieniają się, a my pozostajemy z systemem, którego nie możemy dostosować do nowych okoliczności i potrzeb. Jak uniknąć błędów w wyborze rozwiązań do contact center? O tym w dzisiejszym odcinku programu CC TALK.

 
W temacie call center i obsługi klienta jest tak wiele tematów i wątków, że zabrakłoby nam zapewne czasu antenowego. Dlatego w tym programie poruszamy tylko te najważniejsze. I dzisiaj nie będzie inaczej! Porozmawiamy o nienazwanych i niesprecyzowanych potrzebach względem systemów do contact center, które są świetnym startem w tematykę budowy własnego call center.

Porozmawiamy także o budowaniu contact center w oparciu o analizę rynku w perspektywie nie roku czy dwóch lat, ale pięciu czy nawet dziesięciu. Bo system, który wybierzemy do obsługi klientów musi być elastyczny i dostosowywać się do naszych potrzeb… bo procesy, jakie zachodzą w contact center są ciągle udoskonalane i ciągle się zmieniają. Elastyczność systemu jest więc kluczowym elementem całości!

 

 

O gościu:

Krzysztof Guzikowski, specjalista w dziedzinie rozwiązań contact center w spółce Altar. Od samego początku swojej kariery zawodowej związany jest z obsługą klienta, głównie w sektorze finansów. Pracował m.in. dla ING i DNB Nord. Był także zastępcą kierownika infolinii w banku BGŻ.

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE